vatan bilgisayardan asla birsey almam

biz vatan bilgisayrdan samsung u600 telefon almıştık geçen sene ama bi sorun çıkmadı Allah'a şükür
 
Dijital makinalar için 2200 hatta 2500 mili amper'lik şarjlı Ni-Mh (nikel metal hidrit) piller kullanılmalı zaten. (Ben 2500mAh lik Sony kullanıyorum kullanıyorum neredeyse 1 hafta gidiyor.) İstediğin kadar sırıf pil al hemen bitecektir, gayet doğal. Ama başka bir problem varsa bilemem. Ben çok alışveriş yaptım ordan, hakkını yemeyim sorun yaşamadım hiç...
 
bu tür sorumlar tüm firmalarda oluyor...

pilin az gitmesi garip geldi. nası bi pil kullanıyosunuz acaba? yoksa cihazın kendi bataryası mı var?

vatan çok güvenilir bi firmadır... neden cihazın kendi servisine değilde vatan'ın servisine verdiniz? eğer arıza gerçekse onu tamir edebiliecek en iyi yer kendi servisidir...

geçmiş olsun. elektronik cihazlarda bu tür durumlar çokta anormal değil. zira ben sizin yaşadığınızın 10 katı daha fazla sorun yaşadım bu türden...
 
ben 2700 lük pil kullanıyorum dsc 500 makınem var 400 fotoğraf çekebiliyorum iyi pil uzun ömür derim ;)
 
Benim anladığım kadarıyla makinada hiç bir sorun yok.

Sorun senin normal kuru pil kullanman.

Dijital makinalarda 2500ma ve üzeri Ni-MH pil kullanman gerekir.
Yoksa mutlaka Alkalin pil kullanman gerekir.

Bence makinayı boşu boşuna arızalı diye götürmüşsün.

Onlarda 2 ay boş boş arıza aramışlar bulamayınca lensini değiştirmişler

Vatan Computer fiyatları ve hizmet anlayışı ile bir çok bilğisayar firmasını geride brakır.

+ Şunu da unutmayın Fotograf makinanınız Vatan computer tamir etmiyor. ilğili yetkili servisine gönderiyor. sadece sizin yerinize aracılık yapıyor yani. Bu gibi durumlarda cihazı aldığınız yer yerine servisine direkt sizin göndermeniz takibiniz açısındn daha kolay olur.
 
Son düzenleme:
ben %90 bimeksten alıyorum arızalı parçalarda teknik servisi çok iyi...
 
ben %90 bimeksten alıyorum arızalı parçalarda teknik servisi çok iyi...

Arkadaşım hiç bi magzanın kendi teknik servisi diye bi olay yok.

Diyelim ki Sen Bimeks ten CANON aldın
Bende VATAN dan CANON aldım
Burak ta TEKNO SA dan alsın.

Hiç bişi farketmiyo arızalı diye götürdüğünüzde hepsinin tek yaptığı arıza fişi açıp CANON Türkiye yetkili servisi Erkayalar Elektronik tic.Aş. ye göndermek.

Ha burada tek farkeden magza da karşılaştığınız güler yüz ve ilği.
Geri kalan herşey aynı. Yani o arkadaşı 2 ay bekleten VAtan değil cihazın servisi. Tamir süresi 1 ayı geçiyosa yeni cihaz talep etme hakkı vardı. Ama bunuda yapmamış anladığım kadarıyla. Tabi bunu da vatan dan değil cihazın servisine yapması lazım
 
ama şu var ürünü aldığınız firma teknik servise sizden iyi baskı yapabilir ve değiştirebilir ;) büyük ve güçlü firmalardan alışveriş yapmanızı tavsiye ederim
 
zaten normalde şarjlı pil kullanıyorum 8 tane yedek sarjlı bilinide makıneyi alırken aldım 2 tanede hediye verdiler sarjlı pillerdede sorun aynı anında tukeniyor hepsini bitiriyor makıne
sikayet var com u acınca 37 sayfa dolu dolu vatan bilgisayar hakkında sikayet var
 
Son düzenleme:
bu tamamen şans işi aslında mesela şu ana kadar vatan pc den iki teknosa dan bir laptop bimexden video kamera aldık hiçbirinde problem yoktu. ama şimdiye kadar ailecek aldığımız bütün telefonları kvk garantili alıyoruz ve kvk nın bana geçen sene yaptığı terbiyesizlik yüzünden dava bile açtım. telefonu aldım 1 ay sonra bozuldu telefonu servise verdim 1 ay bende kalan telefon 2 ay boyunca parça bekliyor diyerek serviste kaldı kullanmak için hakkım olan yedek telefonu istediğimde servis elemanı artık sınıra dayanmış sabrımı taşırarak kvk servisinde ortalığı birbirine katmama sebep oldu. orda kendini birşey sanan bayan telefon istiyorum dediğimde elimizde size vermek için telefon yok dedi beni ilgilendirmez hakkım ve alıcam dedim iyi orda beklersin öyle dedi buranın yetkilisi kim görüşmek istiyorum dedim. Benim yetkili benle görüştün işte dedi. Koskoca kvk koskoca servisi senin gibi birine emanet edicek kadar amatör değildir heralde dedim. Müdürün yanında müşteri var dedi ve yukarda asma kattaki müdürün odasını gösterdi eliyle. müdürde gürültüyü duyup kafasını uzatmış bakıyordu. müdüre süper bir servisiniz var memnuniyetimi hemen kvk genel merkezine ileticem dedim ve çıktım eve gelip kvk ya mail attım telefonla görüştüm ve 2 ay boyunca gelmeyen parça o gece gelmiş ve sabah 9 da telefonum hazırlanmıştı servise gittim telefonu aldım. tam 3 hafta sonra telefon tekrar bozuldu başka bir arıza çıkardı. tekrar götürdüm 1 hafta sonra aldım problem devam ediyordu tekrar götürdüm 1 gün sonra aldım problem tekrar ediyordu. alır almaz geri iade ettim o gün birkaç saat sonra aradılar ve telefonumda yetkisiz müdahale olduğunu içinden parça alındığını söyliyerek garanti dışı bıraktılar. Tabi böyle yapmaları normaldir çünkü telefonu tekrar servise verirsem bana parasını geri iade etmeleri gerekiyordu. tüketici mahkemesine gittim mahkeme bilirkişiye gönderdi ve bilin bakalım bilir kişi kim kvk nın yan şirketi adamlar doğal olarak içinin nasıl açıldığını bile bilmediğim 4 aylık ama 3 ayını serviste geçiren telefonumun içinden parça çaldığımı(!) söyliyerek garanti dışı bıraktılar. Ve ben daha sonra böyle daha yeni olan bozuk telefonları tamir edip müşteri şikayet edene kadar ordaki çalışanların kullandığını duydum. tabi ben şikayet edince sinirlenip içinden ne olduğunu bilmediğim o parçayı almışlar. ama tabiki ben bunu kanıtlayamadım. 4 ay önce 750 ytl ye aldığım telefon elimde kaldı. tabiki kvk ya bir teşekkür maili attım yıllardır güvenerek telefon aldığımız bir şirketin 750 ytl lik telefon için gösterdiği davranıştan ötürü teşekkür ettim. daha sonra başka bir telefon aldım başka bir şirketin garantisi altında başka bir marka. ama o telefonada kvk bakıyormuş o telefonda film kopması problemi vardı telefonu mecburen o servise götürdüm ve istemediğim halde ön kızağını ekranını kamerasını komple değiştirdiklerini gördüm sorduğumda parçanın komple bu şekilde geldiğini söylediler. sanırım onların suçundan çok telefonun markasınan kaynaklanan problemler olabiliyor.
 
Geri
Üst