V kayış kopması.sente atlaması ve masraf???

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kel1971
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

kel1971

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
59
Tepkime puanı
0
Puanları
0
6 pka 1900 nolu kayışım koptu 2 yıl bıle olmadı degışelı .klıma .şarj dınama sı,direksıyon pompası nda herhangı bır sıkışma yok .
kayışın üst katmanıdakı ipler krank kasnagına dolnıp motor istop etı.:mad::mad:
aklıma gelen basıma geldı .ipler ta krank eksantirik dişlisinin arasına bıle ip parcaları gırmış ve motor uf oldu herhalde sibop lar gıtti çünku senteye getırdım marşabastın motor boş dönüyor.
resimler interneten alıntıdır aynı bu şekılde senteye getırdım ama malesef calışmadı.:confused: bugu üst silindir kapagını sökecegim.....
 

Ekli dosyalar

  • 2zpiihw.webp
    2zpiihw.webp
    29.7 KB · Görüntüleme: 64
  • 1585uys (1).webp
    1585uys (1).webp
    23.2 KB · Görüntüleme: 61
  • crankshaftmarksix8.webp
    crankshaftmarksix8.webp
    30.4 KB · Görüntüleme: 59
Triger kopmuş mu idi? resimler internetten alma diyorsun? çünkü diyelim motorda birşey olmadı triger koptu ise alt ile üst senteye getirirken piston ve kamşaft posisyonu seneteye gelmesi için sibop konumu önemli eğer buna dikkat etmedin ise motora zararı şimdi vermişsindir.yıkarı iki defa senteye gelirken alt bir defa gelir işte sorun burda buna dikkat ettin mi? öyle yukarı senteye alt senteye gelecek diye kolay değil buna dikkat edecektin
 
Yani krankmili piston iki defa döndüğünde kamşaft bir defa döner bu senteye dikkat etmedin ise önceden bozulmayan motoru triger değişiminden sonra halletmişsindir geçmiş olsun
 
sente

senteye getırmeden önce fıtes boşta ,krank kasnagını cevırmeye calışım yarım tur rahat ondan sonrası bır yerlere takılıyordu motor dönmüyordu . senteye getirip motor rahat bır şekilde dönuyor ama cok ac bır kompresyon vardı
 
Son düzenleme:
sılındır kapagını

16 ADET SİBOP tan gözle görünür 3adet bükük onlarda eme sibobu :rakir:
 

Ekli dosyalar

  • Fotoğraf0480.webp
    Fotoğraf0480.webp
    65.3 KB · Görüntüleme: 51
  • Fotoğraf0481.webp
    Fotoğraf0481.webp
    62.2 KB · Görüntüleme: 48
  • Fotoğraf0482.webp
    Fotoğraf0482.webp
    57 KB · Görüntüleme: 47
  • Fotoğraf0483.webp
    Fotoğraf0483.webp
    52.5 KB · Görüntüleme: 45
  • Fotoğraf0484.webp
    Fotoğraf0484.webp
    40.9 KB · Görüntüleme: 49
gene ucuz atlatmışsın geçmiş olsun...unutma sırf o çizikleri senteye getirme ile olmuyor..alt tek turda üst iki tur atıyor boşuna 4 zamanlı denmedi :)
4-Stroke-Engine.gif
 
Yani krankmili piston iki defa döndüğünde kamşaft bir defa döner bu senteye dikkat etmedin ise önceden bozulmayan motoru triger değişiminden sonra halletmişsindir geçmiş olsun

Ben çözemedim hala. krank 2 turunun hangisinde takıldığının ne önemi var. Zamanlama 1-2-3-4 olacağına 3-4-1-2 vs. olur, bu zaten her marş olur? Supap vurmaması lazım.
 
Emre eğer kamşaftın birini bir tur yanlış taksın ki yapılanda o sübaplar eğildi bu araç 8 sübap tek kamşaft değil eğer biri diğerine uymasın vurur
 
Geri
Üst