Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bu tecrubeye dırek yola cıkılarak degıl en azından uygun cevre yolunda yada serıtlı veya tek yon yolda gorsellemen lazım
sollama serıt degıstırme mezkun mahallden uygun hızlarda gecme
en onemlılerı
ve hatalı sollma asırı hız kacınman gerekn noktalar
sollama yaparken asla terettut olmaz tek serıtlı yollarda buna dıkkat etmelısın
uzun yolda dikkat edilmesi gereken en önemli 2 husus vardır bence
1. uykusuz olmayacaksın uykun gelse bile ilk müsait yerde durup uyuyacaksın 2. enönemli kural asla ve asla karasız kalmayacaksın yani tereddüt etmeyeceksin sollamaya çıkıyımmı çıkmayımmı bu tecrübeyi öncelikle edinmen gerekli
gerikalanlar ise bildiğin şehiriçi
gerekli ekipmanları söylüyorum:
-1 adet opel marka araç
-1 depo dolusu yakıt
-1 adet güneş gözlüğü
-1 paket dolusu sigara
-olmazsa olmaz SU
-eğer mümkünse,zevkinize göre hoş sohbet bir yol arkadaşı.
kesinlikle emniyet kemeri şart,gündüz dahi yola çıksan farlarını aç... iyi yolculuklar
gerekli ekipmanları söylüyorum:
-1 adet opel marka araç
-1 depo dolusu yakıt
-1 adet güneş gözlüğü
-1 paket dolusu sigara
-olmazsa olmaz SU
-eğer mümkünse,zevkinize göre hoş sohbet bir yol arkadaşı.
kesinlikle emniyet kemeri şart,gündüz dahi yola çıksan farlarını aç... iyi yolculuklar
dostum şerit değiştirmelerine dikkat et ..sollama yaparken dikiz aynasına bakmayı sakın unutma ve mümkünse 90 dan yukarı cıkmamaya calış(ilk tecrüben olacağı için) emniyet kemerini takmayı unutma...iyiyolculuklar