Opel vectra b 2.0 16v otomatik şanzuman aracım da 2 kere radyatör su tahliye müşürünü patlattım.
1. bodrum dan Ankaraya gelirken oldu saat başı su koyarak motoru soğutarak geldim
2.ocak ayında aniden kaputun yanlarından gelen dumanla farkettim ve arkasında yol bilgisayarındaki colont level (sağutma suyu seviyesi) hatasıyla karşılaştım
ilkinde 90 tl ye orjinal GM ile değişti ikincisinde 50 tl ye yan sanayisi ile değişti uzun yola çıkamıyorum bu sorunu tekrar verecek diye ustalar 2000 motor vectralarada bu sorun u verebilir diyor motorun fazla sıkışmasından dolayı ama ben hız yapmam devir saati 3000 e gelmeden gaz pedalını tokatlarım vites yükseltirim ve normal araç kullanırım seri kullanımı 1 kere kulladım yaz kış anti friz ve soğutma suyunu eksiltmem
bu sorunu neden verir ve kesin çözüm ne olabilir.
1. bodrum dan Ankaraya gelirken oldu saat başı su koyarak motoru soğutarak geldim
2.ocak ayında aniden kaputun yanlarından gelen dumanla farkettim ve arkasında yol bilgisayarındaki colont level (sağutma suyu seviyesi) hatasıyla karşılaştım
ilkinde 90 tl ye orjinal GM ile değişti ikincisinde 50 tl ye yan sanayisi ile değişti uzun yola çıkamıyorum bu sorunu tekrar verecek diye ustalar 2000 motor vectralarada bu sorun u verebilir diyor motorun fazla sıkışmasından dolayı ama ben hız yapmam devir saati 3000 e gelmeden gaz pedalını tokatlarım vites yükseltirim ve normal araç kullanırım seri kullanımı 1 kere kulladım yaz kış anti friz ve soğutma suyunu eksiltmem
bu sorunu neden verir ve kesin çözüm ne olabilir.