Ustalar Yardim&fiyat

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan scoglu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

scoglu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ocak 2007
Mesajlar
222
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
SELAMLAR
öncelikle arabamı 90000 bakımına sokucam . triger hariç sağlam bi para çıkar tahminim aracımda bitakım problemler var. öncelikle giderken sol ön taraftan sürtme sesi geliyor fakat süreten bişey yok balataya da baktım fren sesi ile aynı ama diskler çok ısınmamış balata sürtse ısınır tahmin ediyorum. klima soğuk hava vermiyor. araç 1,7 olmasına rağmen rampa çıkarken bayılıyor 2 . vitese kadar düşüyorum direksiyon kutusundan ses geliyor göstergeler göz kırpıyor. debriyaj ortada kavrıyor v.s.buna rağmen araç gitmekte:))) ustalar bunların hepsi kaça malolur. en önemlisi şu rampa çıkmayıp devrinin düşmesi çok can sıkıcı 3, viteste gazı köklüyorum devir düşüyo araç toplamıyor kendini lütfen yorumlarınızı ve maliyeti yazın thnks.
 
walla baya iş var gibi görünüyor ...Kolay gelsin.Ben de gitcem servise 80 bin bakımı için.Bekliyorum acaba kaça malolur? Bnede gözşe görünen bi prblem yok sadece 1.. vitese zor takıyorum aracı.
 
n

kardeş senin rampalarda nasıl durum?
 
baskı balata da istiyor anladığım kadarıyla
 
1.7 baskı balata yemez kolay kolay...Aks bilyasından gelebilir ses..bu problemlerine kimse net fiyat veremez..ama 500 +-200 ytl diyebilirim..Aracında sanırım ileri derecede kurum birikimi var..Onada baktır mutlaka..O biriken kurum MAP sensörünü tıkıyor ve araç turbo basıncını anlıyamıyor..Debimetrede çıkabilir..
 
benim rampada bayılma falan yok şükür 4 ile çıkıyorum tum yokuşları bayılmadan...ama gecen bakım ikaz lambası yandi sonra söndü..Herhalde benimde geldi bakımı vakti serviste...
 
.

sagolun arkadaslar mehmet kardes bu kurum olayı carbon clean ile halledilir mi? bir de sana ozel soru bizim araca normal dizel kullan önerisi yapıyolar bunun mantığını anlamadaım ben hep euro kullandım. senin bilgin var mı?
 
Euro dizel araçtaki kurum oluşumunu minimize eder..Ama engellemez..benim tavsiyem EGR iptal edildikten sonra kaliteli bi normal mazot kullanmanız..Bunun sebebi tamamen normal mazotun euro ya nazaran yakıt sistemini daha iyi yağladığıdır..
 
Geri
Üst