• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Ustalarım yardım edin

LAZRAİL61

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Şub 2007
Mesajlar
1,052
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
44
arabama motoruna piston-segman atıldı ancak bu işlem silindirler honlanmadan yapıldı.şimdi arabayı ilk çalıştırmamda yağ dumanı atıyor baya bi.sonrasında ise sorun yok.motor süper çalışıyor.çekişi falan canavar.tekleme de yok.nedir anlayamadım:(usta segmanlar yerine alışana kadar bekleyin diyor olmazsa tekrar sökecez diyor.sizce ne yapmalıyım.yardımlarınızı bekliyorum
 
rektefiyeci görmeden takıldı ise alttan açılıp yapıldıysa segmanların kaydırmıs olabilir bundanda yapıyor olabilir ama yeni atılan segmanda birkaç gün içinde dumanı kesmesi lazım bence bir hafta bekle
 
rektefiyeci görmeden takıldı ise alttan açılıp yapıldıysa segmanların kaydırmıs olabilir bundanda yapıyor olabilir ama yeni atılan segmanda birkaç gün içinde dumanı kesmesi lazım bence bir hafta bekle
Evet dediğiniz gibi pistonları usta kendisi taktı.motor bloğunu sökmeden alttan granka bağladı.araba yapılalı 1ay olacak nerdeyse hala duman var:(
 
o zaman bence götür ustaya tekrar söktütütür ama rektefiyeciye gitmezse genelde bu sorunlar kacınılmaz
 
İlker geçmiş olsun kardeşim

ben honlandı biliyodum senin aracı ? alttan toplandığını anlamamışım demekki,
 
rektefiyeci bakmadan ölcmeden sekmanmı atılır bu motorlara ya.bu motora değil hiçbir motora atılmaz..sen bence ustana git garantisi vardır umarım
 
rektefiyeci bakmadan ölcmeden sekmanmı atılır bu motorlara ya.bu motora değil hiçbir motora atılmaz..sen bence ustana git garantisi vardır umarım
Teşekkür ederim usta.Garantili zaten.en kısa zamanda tekrar sökülecek.
 
İlker geçmiş olsun kardeşim

ben honlandı biliyodum senin aracı ? alttan toplandığını anlamamışım demekki,
Sorma hakancım.Adam sinirlerimi bitirdi sağolsun.en kısa zamanda götürüp yaptıracam tekrar.
 
kurtulamadın şunun derdinden yaw,
bu arada epeydir görünmüyodun, bi off topic yapim :D

bebek nasıl?
 
kurtulamadın şunun derdinden yaw,
bu arada epeydir görünmüyodun, bi off topic yapim :D

bebek nasıl?
Bebek gayet iyi hakanım.Uslu şimdilik maşallah diyelim:)
 
Geri
Üst