Üst Kapak Contasi

O iki borudan küçük olanı takip ederseniz 1 karış uzunlugunda , o borunun bağlandığı yere sökün , söktügünüz zaman 2 girişi olan ve ortası o minik delik olan baglantıyı sökmüş oluyorsunuz zaten.O delik tıkalı olmasın onu temizleyin.Birde kapaktaki o büyük ve küçük hortumun bağlı oldugu yeri iyice temizleyin.



slika_40.jpg


slika_41.jpg





Ok ile gösterdigim yer , kalın ok ile işaretlediğim yerden sökün , ince ok ile gösterdigim yerde o minik deliğin oldugu yer.Muhtemelen tıkalıdır..

Söktügünüz zaman buna bakıyor olacaksınız

BreatherJetFromPMN.jpg


BreatherJetHolefromPMN.jpg


Bu da o 1.6 mm dedikleri minik tıkanan delik..

NOT:Kapağı kafanıza göre sıkmayın..Tork değerlerine göre sıralamaya dikkat ederek sıkın..
 
Son düzenleme:
Komple sökmüşken ,Idle Air Control Valve (IACV) - Rolanti düzenleyiciyi de temizlerim derseniz , aşağıdaki linki takip edin..Geniş bir zamanda çevirisini yaparım..Ama takıldıgınız bir paragraf olursa pm atın ceviririm..

http://users.volja.net/grebenm/plx/x20xev/x20xev.html
 
yaa benim anlamdıgım burdaki motorların yeri degişikmi banamı öyle geliyor
 
İngilterede direksiyon sağda olduğu için bazı resimlerde bize göre ters geliyor..
 
Evet boğaz kelebegi dedikleri yer..Rölanti düzeliyor ve illaki çok yararını görürsünüz.Nezle iken kendinizi nasıl hissediyorsanız arabada kendini öyle hisseder diye düşünüyorum o kısım temiz değil ise..
 
rolanti iyi bizden önceki alman markası sıfırını taktırmıda fotoyu görünce acaba temizlesem mi diye düşündüm :):)
 
Arkadaşlar dün söküp yeni lastik contayı taktım bugün bu saate kadar rampalarda kasıtlı sıkıştırdım dünde epey gezmiştim çok şükür ne bujilere dolmuş nede kenarından sızmış korkmayın elring marka 20 ytl alın değişin alyan civataları fazla sıkmayın okadar paylaşım için teşekkürler
 
temizledikten onra rampada cekiş nasıl oldu peki
 
arkadaşlar bende de 2.0 cd var motor istemeye başladı araba yağ yakıo ne kadar mal oluo motor bilginiz var mı?
 
Geri
Üst