Türkiyede sıfır araç problemleri

exp27

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
77
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar bu forumdaki sorunları okuyunca nette biraz sıfır araç arızaları konusunda biraz araştırma yaptım en ünlü markalara,en çok satanları,en saglamlara kadar gezdim şikayet comdan tutunda bir çok forumları... motoru komple değiştirinden tutta komple boyalı araç satan markalar ,1 yıl dolmadan 12 kez servise gideni,motoru kilitleneni ,sürekli yağ yakanı saymakla bitmez.Türkiyede sıfır araç alıyorsan mutlaka yanında tamirci götüreceksin 80bin verip passat bile alsan moturunu komple değiştirebilirler veya komple boyalı araba sana satabilirler bu tek wv için değil bütün araçlar için geçerli biraz araştırma yaparsanız görürsünüz hem de bu sorunu yaşayanların sayısı oldukça fazla bu konunun gündeme gelmesi gerekiyor biz tamirciye gitmeyelim diye sıfır araç alıyoruz ama servisten çıkamıyorsun(tabi benim araçta şimdilik bir sorun yok ) ama ilerde olmayacağı anlamına gelmez insanlar kaç yıllık emeğini araçlara veriyor ama yine rahat edemiyor acaba sorun türkiyeye has bişey mi bilmiyorum :))
 

Bye_Bye

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Tem 2014
Mesajlar
10,152
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: Türkiyede sıfır araç problemleri

evet sıkça şikayetvar ı takip eden birisi olarak sıfır araçlarda birçok farklı ve ilginç problemlerle karşılaştım
8 binde baskı balatayı yakınca gördüm ki mercedesinden volvosuna birçok markada bu problemi gördüm


Yani işin özeti hep derim elektronik ve araç alma işi hro şans işi :)
 

GNSpower

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
12,968
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: Türkiyede sıfır araç problemleri

Kesinlikle kısmet işi araba. O değil onun bir yanı, hayır o yanındaki değil öbür yanındakini alsan belki başına gelmeyecek şeyler aldığın arabada başına gelebiliyor. Hoş üreticilerde garantiyi boşuna vermiyorlar, sonuçta %100 hatasız araba yapmak bırakın insanı robot işi bile değil o yüzden mühim olan servislerin tavrı, birde garantiye giren konunun önemi. (Misal 180 ile giderken bir anda direksiyon yerinden çıkıp elimde kalırsa hangi tür garanti neyi kapsar, ben o garantiden faydalanacak kadar çok yaşar mıyım, yaşarsam o firmanın kendini benden koruyacak herhangi bir garantisi var mıdır gibi sorular sorulabilir)  (:)

Sonuçta ufak tefek ya da ciddi birçok sıkıntı her marka ve modelde çıkıyor, marka ve markanın bizim muhatap olduğumuz yüzü olan bayiler müşterilerine iyi bir hizmet sundukları sürece bunlar göz ardı edilebilir. (Direksiyon yerinden çıkmadığı müddetçe) (:)
 

exp27

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
77
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Ynt: Türkiyede sıfır araç problemleri

HaKaN link' Alıntı:
evet sıkça şikayetvar ı takip eden birisi olarak sıfır araçlarda birçok farklı ve ilginç problemlerle karşılaştım
8 binde baskı balatayı yakınca gördüm ki mercedesinden volvosuna birçok markada bu problemi gördüm


Yani işin özeti hep derim elektronik ve araç alma işi hro şans işi :)

kardeş zaten senin balatayaktığını okuyunca şok oldum bir an ne yaptım ben dedim :)) araştırmaya başladımki  bir honda motor kilitlemiş bir passatın komple motor değişmiş ve balatayı yakanda çok 10.binde 15binde ,20.binde farklı farklı markalarda acaba  dedigin gibi şans işi
 

sallierim

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
4,513
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Siteyi ziyaret et
Ynt: Türkiyede sıfır araç problemleri

İşlemcisi yanan iphone 5 ya da mercek parlaması yapan iphone 5 ler piyasada dolu.elektronik işi malesef şans işi.araçlar da artık mekanik olmaktan çıkıp elektroniğe kaydılar.herşey elektronik artık.kıçımızı koydugumuz koltuktan tutun aynalarımıza kadar :).Elektronik demek problem demektir.Ve opelin her aracını 900€ zararla sattığını düşünürsek kar etmek için yedek parçayı düşüneceklerdir.malesef günümüz endüstrisinde araçlar eskisi kadar sağlam yapılmıyor.marka ne olursa olsun kalite düştü
 
Üst