iyi bir atmosferik aracın tadı başkadır uzun yolda değişen bir şey yok her ikiside aynı gider yalnızca kalkarken belki o farkı biraz hissedersin bence devir çevirmek iyi bir atmosferik kullanmadığın için sana öyle geliyor
Son düzenleme:
En iyisi ciğerli bir atmosferiğe turbo çakmak.
Mustafa Eren'e bende katılıyorum, sıf ekonomi için üretilmiş turbolu dizel motorlarda bile fark hissediliyorsa, büyük motorda deme keyfine... Üstelik çok büyük motoroda gerek yok, örneğin birkaç ay önce kullandığım 1.9 turbo dizel octavia tam bir canavardı.
İşte o zaman tek slogan geliyor insanın aklına; Gücü hisset
ya ohooooooo abicim o zaman bir adet 6000cc V12 kullan gücü hisset
örnekler akran motorlarda olursa turbo besleme tabi fark edecektir. velakin sağlam donanmış bir astra 2.0 sfi veya type-r ı hiç bir 2.0 T ya değişmem
ibom sende haklısın, arkadaşın 3.30 ci bmw'sinde de gücü hissettik hatta kalkış yaparken, beynin kafatasının içinde geriye gittiğini de ama turbo dizel tadı ayrı, benim anlatmaya çalıştığım o...
sizin bahsettiğiniz büyük motorlar o zaman işler değişir arkdaşımda var 600hp atmosferik araç bahsettiğiniz bmw ile kalkar ve gider 1.9 turbo dizel octavia canavar bir araba değildir sizler fazla araç kullanmamışsınız da size öyle geliyor başka araçları da deneyin dohc sfi ya yapacağınız modifiye ile aynı hp gücüne sahip typer la bir kaldırın neler olacak bir görün