- Katılım
- 30 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,916
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 38
Yorumlarınız sanki içimi okur gibi, ancak yetkili servisteki ustalar genel çekap ve arıza tespiti için götürdüğümde turbo milinin balansı bozuk aşırı ses çıkarıyor ve mil kaynaklı yağ kaçırıyor demişti. Turboda bir sorun olduğuna dair fikrime sebep olan şey de 2500-3000 devir arası gaza abanırsam 15-20sn gazladığımda(her iki seferde de 5. ve 6. viteslerde yapmıştı korumaya alma işini, 110-170 ara hızlanmalarında...) 2 kez korumaya aldı motor kendini, bunun sebebi hep turbo ve tertibat kaynaklıdır diye yazmışlar forumlarda. Şuan yatıyor, biraz nakit topladığımda gerekli işlemler yapılacak.
Turbo hortumundansa borulamaya ne dersiniz? Boru yapsak turbo tertibatına, faydası olurmu veya maliyeti ne kadar olur?
korumaya alma sebebi muhtemelen anlık fırlayan basınç yüzündendir. yazılım varmı araçta? selenoidler,dump valve yağlanmış olabilir temizlemek lazım..
birde tavsiyem eğer turbo sökülüp revizyon yapılacaksa üşenmeyip intercooler, boruları ve emme manifoldu temizliği yaptırın...
faydası büyük olur. turbodan çıkan yağ intercooler içine yapışmıştır performansı düşürür...