turbo basınç regülatörü

ahmetc669

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
198
Tepkime puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar daha önce benzer mesajlar okudum kafama takılanları sizinle paylaşmak istedim benim araç 2003 vectra 2.2 dizel şehir içinde 6 ay bin hiç sorun yokken uzun yola çıkınca 130 ,140km gibi hız yapınca genelde yokuş yukarı oluyor arıza lambası yanıyor bazen vitesi boşa alınca sönüyor bazende kontağı kapatmadan sönmüyor ustam turbo basınç regülatörü arızası değişmesi gerekir dedi lakin başka sebebtende olabilir diyor (pompa,enjektör ,kurum gibi) bilgisi olan arkadaşların ve ustamın yardımlarını bekliyorum cevap için teşekkürler
 
bilgisayara baglanıp arıza koduna bakıldımı acaba ??
 
arkadaşlar daha önce benzer mesajlar okudum kafama takılanları sizinle paylaşmak istedim benim araç 2003 vectra 2.2 dizel şehir içinde 6 ay bin hiç sorun yokken uzun yola çıkınca 130 ,140km gibi hız yapınca genelde yokuş yukarı oluyor arıza lambası yanıyor bazen vitesi boşa alınca sönüyor bazende kontağı kapatmadan sönmüyor ustam turbo basınç regülatörü arızası değişmesi gerekir dedi lakin başka sebebtende olabilir diyor (pompa,enjektör ,kurum gibi) bilgisi olan arkadaşların ve ustamın yardımlarını bekliyorum cevap için teşekkürler


Selam, Ayni sorun bende de vardi. Genelde ariza kodunu kayt yapmiyor. Yani ariza lambasi yandiginda direk opele gidersen o zaman oluyor ama yinede hata raporunda arizanin sebebi bilinmiyor. Bende ayni sorunlarla bogusuyordum. Sorun aracin motor yaginin seviyesiyle ilgili bilindigi üzere turbo icindeki yagini motor yagindan aliyor. Yag seviyesi az olunca böyle bir hata veriyor ve arac gaz yemiyor.Neyse Gecen hafta aracimda ayni sorun oldu daha sonra eksozdan siyah duman atmaya basladi. aradan bir müddet sonra siyah duman yerini beyaz dumana cevirdi. Daha sonra servise gittim malaesef gec kalmisim Turbonun ici komple parcalanmis.Yeni turbo yapildi takildi. Yani ardasim sorunlarimiz ayni gibi görüküyor. Bence zaman kaypetmeden hemen aracinin turbosunu bir kontrol ettir. Daha sonra benimgibi yollarda kalirsin.Bana maliyeti 1000TL( Tamirci ekledi eger daha önce kontrol ettirseymissim bu bedel 300TL civari. Yeni turboloader orjinal GM fiyati 2000TL, diger 1500TL )
 
Selam, Ayni sorun bende de vardi. Genelde ariza kodunu kayt yapmiyor. Yani ariza lambasi yandiginda direk opele gidersen o zaman oluyor ama yinede hata raporunda arizanin sebebi bilinmiyor. Bende ayni sorunlarla bogusuyordum. Sorun aracin motor yaginin seviyesiyle ilgili bilindigi üzere turbo icindeki yagini motor yagindan aliyor. Yag seviyesi az olunca böyle bir hata veriyor ve arac gaz yemiyor.Neyse Gecen hafta aracimda ayni sorun oldu daha sonra eksozdan siyah duman atmaya basladi. aradan bir müddet sonra siyah duman yerini beyaz dumana cevirdi. Daha sonra servise gittim malaesef gec kalmisim Turbonun ici komple parcalanmis.Yeni turbo yapildi takildi. Yani ardasim sorunlarimiz ayni gibi görüküyor. Bence zaman kaypetmeden hemen aracinin turbosunu bir kontrol ettir. Daha sonra benimgibi yollarda kalirsin.Bana maliyeti 1000TL( Tamirci ekledi eger daha önce kontrol ettirseymissim bu bedel 300TL civari. Yeni turboloader orjinal GM fiyati 2000TL, diger 1500TL )

yani siz şimdi arabanın yağ seviyesi az olduğundamı bu problemi yapar diyorsunuz aynı sorun bendede var 5. vites 130 140 ta arıza lambası yakıyor araba kasıyor kendini bazen sönüyor bazen kontağı kapatmak gerekiyor ayrıca tech 2 de arıza çıkmıyor sadece kritik hata diyor
 
hacı yagın vardır senın ya teske yag olsun sorun can sıkıcı valla ..ınsallah cozulur
 
arkadaşlar daha önce benzer mesajlar okudum kafama takılanları sizinle paylaşmak istedim benim araç 2003 vectra 2.2 dizel şehir içinde 6 ay bin hiç sorun yokken uzun yola çıkınca 130 ,140km gibi hız yapınca genelde yokuş yukarı oluyor arıza lambası yanıyor bazen vitesi boşa alınca sönüyor bazende kontağı kapatmadan sönmüyor ustam turbo basınç regülatörü arızası değişmesi gerekir dedi lakin başka sebebtende olabilir diyor (pompa,enjektör ,kurum gibi) bilgisi olan arkadaşların ve ustamın yardımlarını bekliyorum cevap için teşekkürler

ahmet bey, yazılanları okuyormusunuz? yoksa yazıp gidenlerdenmisiniz? fikrimi belirtmek isterim ama yazınıza hiç bir cevap yazmamışsınız.
 
Turbolader icindeki yagi motor icinden aliyor, bu yüzden yag seviyesi düsünce yeterli yag olmayinca turbo hata verebiliyor.Birde uzmanlarin dedigine göre motor acikken devir saati 10 ininceye kadar beklemeli ve daha sonra kontak kapatilmali. Bana kalsa Turboyu kontrol ettirsen en azindan durumu daha iyi görürsün
 
Geri
Üst