Tüketici Hakları hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bimmer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

bimmer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
2,656
Tepkime puanı
0
Puanları
36
Yaş
39
arkadaşlar dün internet üzerinden yurtta kulanmak üzere oda arkadaşımla büro tipi ufak buzdolabı aldık arçelik marka. servis geldi kurdu fakat malzeme taşındığı için 2 saat sonra çalışırın dendi. bizde öyle yaptık fakat dolaptan bariz rahatsız edici bir ses geliyor ıslık sesi gibi. bi problem olduğu kesin. biraz çalıştıralım dedik belki ilk çalışmadan kaynaklanıyordur diye. fakat ses kesilmedi. bende arçelik çağrı merkezini aradım. sabah servis göndereceklerini söylediler. bende üründen memnun kalmadığımı iade istediğimi belirttim. bana yasal olarak öyle bi hakkım olmadığını buna bizim değil servisin karar vereceğini söylediler.

bu doğrumu yani memnun kalmadığımız bir ürünü 14 gün içinde iade etme olayı tüketici haklarında yok muydu? yoksa ben mi yanılıyorum?
 
14 gun mu bilmem ama 1. hafata die biliyorumm siz o bayiyee gidinn

1. kagıda yazın ....... tarıhınde aldıgım
...... marka .... model buzdalabnı..
..... tarınde ewimde kuruldu
..... sebebinden dolayı .... tarinde degistirmek istedim
.... bayiniz yasal hakkımın olmasıdıgnı soyledii

diyee guzell bir dilekce yazın.. bayi mudurne gidin imzalatınn kii zorunde dedikleirnin arkasında olmak zorundaa..


www.tuketiciler.org adresinden sikayet bolumunee basvur zatenn senın adına daa takip ediyolarr.. sana yol gozteriyorlar..
 
satış ve servis sektörü ile alakalı çalıştığım için şuandaki ilk muhatabınız satış bayisi servis gelip cihaz arızalıdır şeklinde rapor hazırlar ise satıcı bayinize direkt iade yada değişim işlemleri ile ilgili talepte bulunabilirsiniz.
 
eger cıhazınızda bır ozur teşkil eden arıza varsa urun degısır ama arıza yok ve sız kendı zevkınıze uymadı dıye degısım ıstıyorsanız bu mumkun degıldır
 
bugün servis geldi. ve evet malzemede arıza var. değişim için başvurulacağı söylendi.
 
bugün servis geldi. ve evet malzemede arıza var. değişim için başvurulacağı söylendi.



ılk montaj ve devamındaki 15 gun ıcerısınde ozurlu olan ozuru bulunan urun eger tuketıcının degişim istegi varsa degısımı uygundur
 
ılk montaj ve devamındaki 15 gun ıcerısınde ozurlu olan ozuru bulunan urun eger tuketıcının degişim istegi varsa degısımı uygundur

servis görevlisi başvuru yapacaklarını ve onay gelirse değişim yapılacağını eğer değişim yapılmayacaksa tamir edileceği söylendi. ama muhtemelen değişm olur dedi. bende işi garantilemek için arçeliği aradım. ürünün ayıplı ürün olduğunu söyledim kabul ettiler zaten. dedim eğer değişecekse değiştirin yok tamir edecekseniz tüketici koruma kanunun 4 maddesi gereğince para iadesi talep ettim. öyle diyince p.tesi yenisi göndereceklerini söylediler :D:D
 
Geçmiş olsun diyelim.
Sen Kolayca helletmişsin işini.Bazı firmalar baya uğraştırıyorlar bu konularda
 
www.sikayetvar.com


burada şikayetini dile getirdin mi büyük firmalar köpek oluyolar,hemen arıyorlar deneyin:)
 
Geri
Üst