Triger hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan matias
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
o zaman kaptır gitsin düüşünme :D
 
abi burda özel ford servisine götürdüm onlarda yolacak yer arıyor bana dedikleri açıp bakarız ama sonra iyi durumdaysada değiştirmek zorundayız diye.
tmm semih işte o yuzden dedim ya güvendiğin bi usta olsun diye :)
değiştirmek zorunda fln degilller yani alt tarafı kapagı acıp elle gözle kontrol edecekler yırtık kayma deformasyon vs varmı diye sen o kapagı acabiliyosan eger googledan triger muayenesi yada kontrolu diye arattır soylenenleri uygula kafan rahat etsin.
lanet olsun su trgeri cıkarana zincirliler ne güzelmiş yaa :D
 
tmm semih işte o yuzden dedim ya güvendiğin bi usta olsun diye :)
değiştirmek zorunda fln degilller yani alt tarafı kapagı acıp elle gözle kontrol edecekler yırtık kayma deformasyon vs varmı diye sen o kapagı acabiliyosan eger googledan triger muayenesi yada kontrolu diye arattır soylenenleri uygula kafan rahat etsin.
lanet olsun su trgeri cıkarana zincirliler ne güzelmiş yaa :D
abi zincirliyide bırak kopmayan trigerler geliyormuş en güzeli eyvallah abi yardımların için dediklerini uygulucam burdaki ustalar biraz para göz ondan tanıdıkta yok ben kendim bakıyım :)


abi zaten ben buna girip bakmıştım

Triger kayışının üretici firmanın belirlediği ölçüde gergin olması gerekiyor. Ayrıca kayışın aşınmamış olmasına da dikkat etmek gerekiyor. Kontrol için öncelikle kapağı çıkarmak gerekiyor. Bunun için motorun iki kez çalıştırılıp stop edilmesi şart. Eksantrik milineyse kesinlikle dokunulmamalı. Kontrol esnasında triger kayışının yanlarında ve sırtında yırtık olup olmadığına bakın. Ayrıca kayışın üstünde yağ olup olmadığını, dişlerde eksilme olup olmadığını mutlaka dikkat edin.




bunların hepsi tamam bende...
 
abi zincirliyide bırak kopmayan trigerler geliyormuş en güzeli eyvallah abi yardımların için dediklerini uygulucam burdaki ustalar biraz para göz ondan tanıdıkta yok ben kendim bakıyım :)


abi zaten ben buna girip bakmıştım

Triger kayışının üretici firmanın belirlediği ölçüde gergin olması gerekiyor. Ayrıca kayışın aşınmamış olmasına da dikkat etmek gerekiyor. Kontrol için öncelikle kapağı çıkarmak gerekiyor. Bunun için motorun iki kez çalıştırılıp stop edilmesi şart. Eksantrik milineyse kesinlikle dokunulmamalı. Kontrol esnasında triger kayışının yanlarında ve sırtında yırtık olup olmadığına bakın. Ayrıca kayışın üstünde yağ olup olmadığını, dişlerde eksilme olup olmadığını mutlaka dikkat edin.




bunların hepsi tamam bende...
bak tabi yaa kendi işini kendin gör genç adamsun yauwww :D
 
abi muhabbet kayıştan başka yerlere geldi sen sanki çok yaşlısında abi :D:D
 
beyler gazlamayın birbirinizi
triger şakaya gelmez
hiç belirti de göstermez
koptuğu yerde motor kucakta kalırsın Semih kardeşim.

ne zaman değiştiğini bilmiyorum demişsin, biliyosun bekleme sğresi de var o kayışlarda. lastik malzeme neticede, hani paket lastiğini güneşte bekletince nasıl pıtır pıtır dağılır onu düşün.
3-5 den kaçıcam derken motor yaptırmaya kalkma sonra
 
size uzmanlık sorusu??

4 yıl önce değişmiş bir tiriger seti (devir daim dahil) yaklaşık 30 bin km yapmış...
km dolmamış fakat yıl olarak değişim tarihi gelmişşş... sizce sadece kayış değişse olurmu?
sırf maliyet yüzünden sadece kayışı değiştirmek istiyomm.. bu mümkün olursa kayış+ işçilik neye patlar...
 
beyler gazlamayın birbirinizi
triger şakaya gelmez
hiç belirti de göstermez
koptuğu yerde motor kucakta kalırsın Semih kardeşim.

ne zaman değiştiğini bilmiyorum demişsin, biliyosun bekleme sğresi de var o kayışlarda. lastik malzeme neticede, hani paket lastiğini güneşte bekletince nasıl pıtır pıtır dağılır onu düşün.
3-5 den kaçıcam derken motor yaptırmaya kalkma sonra
haklısın abi aracı aldığım adamı arıcam bugun ona sorcam eğer hatırlamıyorum falan derse bugun gidip değiştircem tırsıyorum abi..
 
Geri
Üst