Triger Değiştirilirken

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hcalik20
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hcalik20

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
164
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
53
Arkadaşlar triger değiştirilirken set olarak değişiyor biliyorum lakin eski araçlarda sanırım iki trigerden birinde sadece kayışı birinde ise rulman, kayış, devirdaim falan set olarak değiştiriliyor. Örneğin araç 35 binlerde, 4-5 yaşına gelmiş triger ama diğer parçalar sağlam. Bu durumda sadece kayışı değiştirmekle oh be denilir mi?
 
hayır kayıs her zamana kit olarak değiştirilir.
 
en sağlıklısı kit olarak değiştirmektir.
 
diyelim ki kayış değişti ama bilya değişmedi ;yolda giderken bilya dağılsa nolacak..?,bence komple setin vakti gelince değişmesi lazım....
 
en sağlıklı çözüm set olarak değiştirmek hem aklında bir soru işareti kalmamış olur
 
gergi bilyasındada bi küçük parça var yolda o kırılmış. araba dizel gibi çalışmaya başladı. ama yola devam ettim. nerdeyse 50 km gittim. bi sorun çıkmadı.
 
ben geçen yaz değiştim set daha sağlıklı olur artı servisler devirdaim pompasınıda birlikte değişiyor
 
triger degistirdim

bir ay önce bende triger set ve devirdaim degistirdim.daha beş dakika calısmadan yön bilyasının birisi ses yaptı ve tekrar söküldü degisti simdi iyi ama yinede tedirginim üzerinden cıkan bilyalar GM damgalı germany malı yenıler ise GM damgalı ama germany degil baska bir ülke yapımı adını hatırlayamadım ve ben bu isten kıllandım yeni bilyaların ambalajlarının üzerinde barkot olması gerekmiyormu ve vidalarında setin icinde olması gerekmiyormu opelparcacı com. da inceledim parcaların hepsinde barkot vardı vidalarda setle birlikte.bu konuda bilgisi olan arkadaslar bizi aydınlatırsa sevinirim saygılar.
 
bir ay önce bende triger set ve devirdaim degistirdim.daha beş dakika calısmadan yön bilyasının birisi ses yaptı ve tekrar söküldü degisti simdi iyi ama yinede tedirginim üzerinden cıkan bilyalar GM damgalı germany malı yenıler ise GM damgalı ama germany degil baska bir ülke yapımı adını hatırlayamadım ve ben bu isten kıllandım yeni bilyaların ambalajlarının üzerinde barkot olması gerekmiyormu ve vidalarında setin icinde olması gerekmiyormu opelparcacı com. da inceledim parcaların hepsinde barkot vardı vidalarda setle birlikte.bu konuda bilgisi olan arkadaslar bizi aydınlatırsa sevinirim saygılar.

yetkili serviste değiştirdiysen için rahat etsin çünkü değişen parçalar garanti kapsamında oluyor diğer yerler (tabi istisnalarda var)orjinal parça diye yan sanayi ürünü kullanıyorlar. Triger gibi önemli parçaları yetkili serviste değişmeni öneririm
 
bir ay önce bende triger set ve devirdaim degistirdim.daha beş dakika calısmadan yön bilyasının birisi ses yaptı ve tekrar söküldü degisti simdi iyi ama yinede tedirginim üzerinden cıkan bilyalar GM damgalı germany malı yenıler ise GM damgalı ama germany degil baska bir ülke yapımı adını hatırlayamadım ve ben bu isten kıllandım yeni bilyaların ambalajlarının üzerinde barkot olması gerekmiyormu ve vidalarında setin icinde olması gerekmiyormu opelparcacı com. da inceledim parcaların hepsinde barkot vardı vidalarda setle birlikte.bu konuda bilgisi olan arkadaslar bizi aydınlatırsa sevinirim saygılar.
triger işi profesyonel işidir. öyle kişiler göruyor ve duyuyorumkı tek kayıs değiştirıyor ve cesıtlı nedenlerle sökmus oldugu kayısı tekrar takıyor.
bu iş öyle değildir bu işin mantıgı kayıs ve tum bılyalar(yeni civatalarla) yanı devirdaimde beraberınde değişmeli çunkı 3 tane bılyayı değiştir devırdaımı değiştirme bence bu iş saglıklı olmaz. bize verılen kurslar egıtımler her neyse hep bunun böyle olması gerektıgı yönundeydı. hatta kayısı oda sıcaklıgında takılması gerektıgınden tutun bı kaç gun sonra bı sorudan dolayı kayıs sökuldugunde kesınlıkle yenılenmesı gerekıtıgıne kadar..
 
Geri
Üst