triger değişikliğnden sonra oluşan sorunlar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan melalmr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

melalmr

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
14
Tepkime puanı
0
Puanları
0
2005 1,6 essentia meriva sahibiyim 120 binde triger değiştirdim değişimden sonra araç çekişten düştü özellikle 2. ve3. viteslerde toplarken ,birde motor sesi değiir gibi oldu gaza yüklenince allttan bi fıslama sesi gibi birşey geliyor bunlar trigerle ilgilimi değil mi bilmiyorum tekrar sökülüp takılsa bi sorun olur mu bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim:mad:
 
Sente ayarı var eğer düzgün yapılmadı ise sorun çıkarır kontrol edilmesinde fayda var.
 
sente ayarı önemli. birde 5. viteste 3.000 devirde hızınız kaç. 100-105 arası olması lazım, ona da bi dikkat edermisiniz.
 
Sente ve gergi tam ayarından değilse sıkıntılar olur,çekiş düşer motor bağırır fakat eskisi gibi gitmez,araç soğukken farklı sesler duyulabilir buna benzer sıkıntılar olur,basit bir işlemdir kuralına göre yapıldığı taktirde,yeni trigerde gergi new yazan yerde olacak tam olarak,triger yüke bindiğinde gergi ucu sürekli haraket halinde olur sabit durmaz,elle kam şaftı çevirdiğin zaman ve trigeri elle yokladığında gevşek ve yerinden çıkacak sanırsın,bazı ustaların işi garantiye almak için gergiyi gereğinden fazla gerdiği söylenir bu gerekesiz ve hatalı işlem olur,yani triger değişimi aracın karakterini ve ruhunu değiştirir bunu en iyi anlayan aracın sahibidir önceki halini bildiği için,şüpheli bir durum varsa tekrar servise gidip kontrol ettirmek gerek,trigerde rodaj vs'de olmaz düzgün iş yapılırsa aracın eski halinden hiçbir farkı olmaz.
 
Son düzenleme:
Cevaplar İÇİn teŞekkÜr ederİm Çok faydalI oldu BİRDE BEN MERSİN DEYİM BURALARI BİLEN VARSA İYİ BİR USTA ÖNEREN OLURSA ÇOK MAKBULE GEÇECEK BEN YENİ TAŞINDIM DA
 
Geri
Üst