Triger 20.000km de neden bozulur?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan skalaytr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

skalaytr

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Eyl 2010
Mesajlar
42
Tepkime puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar aracı aldığımda trigerin üstündeki notta 140.000 de değiştiği yazıyordu.Şu an arabam 160.000 de ancak geçen tesadüfen trigere baktırdım kopmak üzere olduğunu farkettik.Sorum şu bi araç 20.000 km de neden trigeri bozar? ( aracı aldığım kişi gözümün önünde değiştiler 140 000 de diyor yemin ediyor.Ayrıca tanıdık yalan söyleme ihtimali düşük)

Başka bir sebepten dolayı araba trigeri 20.000 km de bozar mı?
 
orjinal miymiş triger. yan sanayi ise olabilir.
aracı hor kullanmış olabilir patinaj vs... gibi.
 
süre olarak 4 yılı aşmış olabilir
 
trigerin resmini görmek lazim...
gergi bilyesinden olabilir,arti plastik avara kasnagindan olabilir..triger degistiginde komple degimemistir..arti gergin takilmis olabilir triger bundan dolayi avara esnemis olabilir...tavsiyem set olarak degis...
 
zaten şu anda set olarak değiştim.Bunların dışında benim bildiğim kadarıyla birşey etki etmez öyle değil mi? Yani usta hatası-kullanımdan kaynaklanan hata
 
raf ömürleri vardır.. bi trigerin raf ömrü 5 yıldır. eğer raf ömrü yaklaşan/geçen bi triger takıldıysa çok çabuk deforme olur.
 
Arkadaşım 30 000 km ön aks kafası arızalanırmı oluyor işte ben horda kullanmam aama aks kafası arızalanmış
 
triger herner nekadar 60000km denilsede normal kullanımda o km'ler yani. sürekli devirli kullanılıyorsa motor 2000dd 60000km denmişse 4000dd 30000km'dir. sonuçta triger motor devriyle alakalı... verdiğim devirler sadece örnektir. ve ortalama devir olarak düşündüm.
 
Geri
Üst