- Konuyu başlatan
- #51
benim eski arabam şahindi her tarafı takoz gibiydi altından girr üstünden çıkardım. ama yeni arabada elektronik devreye girdiği için daha elime tornavida alıp motor kaputunu açmadım. sadece periyodik kontrol yağ su silecek suyu ve akü başka bişeye elimi sürmedim. ama SANA GERÇEKTEN İMRENİYORUM. yalnız anlamadığım nokta yurt ışında olduğun için ilk alım maliyetin düşük türkiyeye göre. tam bilemiyom ama buralarda tigralar 10-15 milyar arası(piyasa fiyatları. yanlış anlaşılmasın sakın kimösenin arabasına değer biçmiyorum) olan fiyatları var. bu sebeple ben o arabayı alsam elleyemem burada. ama sen ikibin küsür avroya aldım demiştin herhalde yanlış hatırlamıyosam arabayı. herhalde bununda etkisi biraz olsa gerek arabayı kendin sökmede. AMA YİNEDE TEBRİKLER ALLAH KOLAYLIK VERSİN. HABERLERİNİ BEKLİYOZ HADDDDDDİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
aslina bakarsan hobby benim icin yani, marsa basip sorunsuz calistiginda alacagim haz herseye bedel. tabi birde tamir ücretinin yüksekligi var. bundan önceki arabam golf 4 GTI idi onunla türkiyede gelmistim gecene yaz.. golfde de ayniydi yani hep kendi isimi kendim yaptim. aracin fiyatindan cok daha iyisine daha az masrafla sahip olmak da denebilir. yani maliyeti düsük tutmak. aslina bende ilk defa motor isinde bukadar ileriye gittim, acarken tirsmadim desem yalan olur. bakalim silinidiir kapaginin montesinden sonra calisicakmi? su an ki tek sorun o.
eski aracin birkac fotografi