termostat olmaması ve hararet sorunu

CAGLAR2801

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
30
Tepkime puanı
0
Puanları
0
merhabalar aracımı alalı birkaç gün oldu 2,0 cd 97 model 198 binde.araç daha önce de bendeydi yani eski aracımı aldım bildiğim araba diye.çok şükür yağ yakma üfleme yada yürüyeninde en ufak birşey yok.daha önce bende 7 ay kalmıştı yaz aylarına denk gelmemiştik.aldığım arkadaşın söylediği ise yazın hararet yapması sıcak havalarda rampada.ve ufak bi ayrıntı önden tıklaması var kaput boyalı radyatör yan sanayi. yan sanayi radyatörden dolayı mıdır bu hararet bir de termostat iptal edilmiş yani yok diye bilgi aldım.ustaya göstermiş termostat yok araçta ve radyatör yan sanayi denilmiş. şimdi anlayan arkadaşlardan ricam termostat mı taktırmalıyım yoksa orjinal radyatör mü çıkmacılardan tamirsiz bişey bulmalıyım ? yaza uzun yola çıktığımdan dolayı sorun yaşamak istemiyorum .hararet yükselince çekip sağa dinlenip devam ediyormuş arkadaş ama ben bu durumlarla uğraşmak istemem.çözümlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler
 
O aracın conta sizlere ömür...
 
ibre kaç dereceye kadar çıkıyor ki
 
90a geliyormuş bir kere haraet görmüş daha sonrasında dikkat etmiş göstergeye bakarak .yani hararet bir en fazla iki kere görmüştür
 
90 normal bir derece 100e kadar normal dir eğerki bu derecelerde fan açıyor ve duruyorsa skıntı yoktur
 
90 normal bir derece 100e kadar normal dir eğerki bu derecelerde fan açıyor ve duruyorsa skıntı yoktur

Aracın iki kere hareket görmesi contanın zaten kavrulması demek. Şu saatten sonra o araç istediği kadar fan açsın... ummadığın anda su koyar.
 
O aracın conta sizlere ömür...

Ciddi olamazsın, bir araç iki kere hararet yaptı diye conta sizlere ömür olmaz. Belki radyatör tıkalı, devirdaim veya fan müşürü arızalı. Basınç testi yapılmadan conta yandı demek olmaz :(
 
Aracın iki kere hareket görmesi contanın zaten kavrulması demek. Şu saatten sonra o araç istediği kadar fan açsın... ummadığın anda su koyar.
bazı araç sahipleri ve opel den anlamayan ustalar yedek su kabının kapağını açıp suyun dışarı fışkırmasını hararet olarak algılıyorlar.
onun için özellikle ibre kırmızıya vurdu ise sorun vardır,ama 90 seviyesinde ise sorun yoktur
 
Aracın iki kere hareket görmesi contanın zaten kavrulması demek. Şu saatten sonra o araç istediği kadar fan açsın... ummadığın anda su koyar.
valla duman atması üflemesi değişik bi çalışması yok.anormal bi durum olana kadar da contalara baktırmayı düşünmüyorum.önceki aracım spring 8 9 kere hararet gördüğü halde birşey olmadı hala komşumda biniyor araca. opele de birşey olmaz diye düşünüyorum hayırlısı bakalım.
 
90 ile 103 arası opel için hararet seviyesi değildir .
 
Geri
Üst