teodan püf noktaları

yetkili servis yağ değişimine 15000 diyor. 15000 km çok değilmi arkadaşlar en azından 10 binde yağ değişimi gerekmezmi?
 
arkadaşlar sonuçta usta değilim ama dediğim gibi elimden geldiği kadar yardımcı olurum.
rica ederim murat bey
 
yetkili servis yağ değişimine 15000 diyor. 15000 km çok değilmi arkadaşlar en azından 10 binde yağ değişimi gerekmezmi?
yetkili servis senin kadar arabanı düşünebilirmi?
ona bakarsan bazı kitapçıkta 2 yıl veya 30.000 km yazar .
en uygunu 10.000 km dir.
hata mümkünse 8.000 binde falan değiştirirsen motorunun ömrüne ömür katarsın.
 
beyler benden de size bir yag tavsiyesi kesinlikle shellin yagını kullanmayın su gibi hemen buhar olup ucar özellikle performans arabalarında kendim denedim kendim gördüm delpih hele yagları ise sudan daha beter benzin gibi hemen ucuyor bilginize :)
 
verdiğiniz bilgiler için teşekkürler...
 
Teşekkürler artık GM yağ kullanmıcaz ozaman :)
 
Bilgiler için tesekkürler.
 
yetkili servis yağ değişimine 15000 diyor. 15000 km çok değilmi arkadaşlar en azından 10 binde yağ değişimi gerekmezmi?

tam sentetik yağlar daha uzun ömürlü oluyor ve 15.000 km gidebiliyor, yarı sentetik yağ kullanırsanız 10.000 km de bir değiştirmenizi tavsiye ederim.
 
gece gece aklıma geldi bende bi tüyo verem bare :) yarım debriyajı mümkün olduğunca az yapın hem balatanın hem üst itici merkezinin ömrünü uzatmak için sonra debriyaj takılı kalıyor ayağımla eski haline getiriyorum demeyin :) hayatınız lastiklerin üzerinde bu yüzden lastik konusunda hassas olun haftada bir lastik havalarını kontrol edin azami havayı bar psi şeklinde geçmemeye bakın ve çok da düşük tutmayın havası az olan lastik dıştan yiyerek lastiğin ömrünü kısaltırsınız ayrıca araç su gibi yakıt emer :) çok da şişirmeyin bu sefer lastik ortadan yemeye başlar erir yani gene ömrü için tavsiye edilmez ayrıca virajlarda yada hafif engebeli yolda basket topu gibi zıplar araç aman dikkat havalar ısında lastikler şimdi genişlemiştir :) yaz geldiğinden dolayı havalarını normalden daha az basabilirsiniz ... fren sistemi yağını mümkünse 100 bin de bir değiştirin komple ve sistemin havasını aldırın dot4 dot3 marka araca göre fren hidrolik yağ kullanın... hidrolik direksiyonlu araçlarda yada elektirk motorlu hidrolik direksiyon sistemi(EPS) de direksiyonu tam sağ yada tam sol konumunda 2 3 sn den fazla tutmayınız direksiyon kutusundaki basınç ters yönde tam arttığından keçeleri patlatma yada rekorları patlatma riski var... aracınızda zenon xeon far varsa açııken balastına dokunmayı horon tepersiniz ...stepnenizi kontrol edin bi ara stepne hırsızlığı çoktu bu aralar ses seda yok :) motoru ne çok yüksek devirde nede çok düşük devirde kullanın motor kitapçığınızda max un torku hangi devir yada devir aralığında sağlıyorsa o devir aralığında vites değişin ve sürekli odevir aralığında seyir alın en az yakıtı o devirler arası yakacaktır... şimdilik bu kadar aklıma geldikçe yazarım...
 
Geri
Üst