Tekleme Sorunu!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan freddy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Son kere şansımı deneyeceğim götürdüğüm ustada anlamadı birşey durumu anlattım carbon cleaner yaptıralım dedim öyle birşey yok dedi bu arabalar böyle dedi yolladı beni.3 tane arıza veriyor araba ikisi silindir biride oksijen sensörü.Bunun motora zararı varmıdır?
 
Murat Ankara da zaten birde opel grajdan Hakan ile bir iletişime geç derim.
 
Tavsiyeleriniz için teşekkürler .En kısa sürede İletişime geçeceğim.İnş bu illete bir çözüm buluruzz
 
Son düzenleme:
Sürekli bobin yakıp duruyor artık bobin almaktan bıktım.Motorun ve silindirlerin kurum bağlamasından kaynaklanabilirmi tekleme?

Bir dakka... Sürekli nasıl bobin yakar ki bir motor? Bobin dediğin en az 50-60bin km ömrü olan birşey. Ve dahası orjinal bobin de pahalıdır, kısa sürede bobin yakıyorsa başka bir yerde de sorun var demektir. Bobine aşırı yüksek voltaj/akım göndermek gibi...
 
Çok kaba bir tahminle, bobinler iyi ateşleme yapamadığı için motorun için kurum da bağlar, tekleme de yapar, ve yakıt ta artar... Ateşleme tarafında oldukça şüpheli bir durum görünüyor.
 
yarın ustaya bunları ileteceğim bakalım nerdenmiş arıza yarın burada yazarım...Herkese cevapları için teşekkürler...
 
harun hocanın dediğini uygulayın, kendisi benzer hatayı tecrübe etmiş birisidir. :) :)bende de silindirlerde ateşleme kesintisi diye hata veriyordu ama tekleme yoktu. manifolt temizliği yaptırdım çok şükür iki aydır sorun yok.
 
Arkadaşlar araba bu sefer şu arızaları veriyor;
p0171=fakir karışım
p30100=1.silindirde tekleme
p30200=2.silindirde tekleme
p30300=3.silindirde tekleme
p0314=tekbir silindirde tekleme
kafayı üşüteceğim tek arıza var diye sevinirken 6 tane arıza açtı araba lütfen yardım edin arkadaşlar bu arızalar önemlimidir motor açtırmaya gerek varmı araştırmama göre subapdan da yapıyormuş subaplarımda sorun varmıdır?
 
kardeşim söyledik ama pek ciddi bulmadın herhalde söylediklerimizi:)
 
Elektronik tarafında (Buji, Kablosu ve Ateşleme Bobini) orjinalleriyle yenilendiği halde bazı pistonlarda oksijen sensör hatası gelmesi Hava Emiş tarafında bir soruna işaret edebilir.
O yüzden bariz parça olan hava filtresi ve biraz daha az bariz olan (o Astra'da varsa) debimetre sensörünü kontrol ettirin

Ancak yakıt tüketimi ş.içi/dışı değerlerin yukarsındaysa Benzin Geliş tarafında da bir sorun olabilir, normalden fazla benzin gönderme gibi...
O yüzden benzin besleme hattında bulunan tüm parçaları kontrol ettirin.
Ahmet büyük ihtimalle debimetre veya lambda sensorunda hata,tabii üçüncü olarak açık kalana EGR
 
Geri
Üst