tekleme sorunu hava filtre kazanı patlamak üzere

Şİmdi Debimetre değişecek,öyle dizel aracın ki vs olmaz. Sana uyumlu olanlar Omega 2.5-30l, vectra calibra da aynı motor artı alfa romeo 3.0 motorların debimetresi uyumlu,sonra şu sentede mi başka ustaya göster baksın,artı kamşaft ve krank mili sensoru değişecek.İnşallah sorun biter ;)
 
Şİmdi Debimetre değişecek,öyle dizel aracın ki vs olmaz. Sana uyumlu olanlar Omega 2.5-30l, vectra calibra da aynı motor artı alfa romeo 3.0 motorların debimetresi uyumlu,sonra şu sentede mi başka ustaya göster baksın,artı kamşaft ve krank mili sensoru değişecek.İnşallah sorun biter ;)

SELİM ABİ aldığım debimetre 2.5 v6 ama ust modelınkıymıs o yuzden giriş kablosuda yeni tip bugun yınede eskı tıp olanın siparişi verıldı 2 güne gelcek abi:rakir: ben gıdıp su trıger kapağını söküp sentedemı degılmı bı bakıyım haber verıyım abı
 
Selim usta trıgerı sokmedım hava fıltresını ve kazanını söktum hava filtresının debımetre cıkısında yırtık vardı o körüğü yenıledım sonrasında calıştırdım yanlız farklı bısey gördum benım patlama hem hava fıltresının kazanından gelıyo hemde motorun arkasından patlıyo kalorıfer petegının su gırıslerı varya o taraftan hem patlama hem dumanmı dıyım buharmı dıyım cıkıyo acaba emme havamı alıyokı duzenı bozuyo ust kapaklardan yağ kacırıyo dıye baya söktüm topladım ben resımlerını atarım bırazdan ordan bı problem cıkmıs olabılırmı??????
 
başka değişecek ne kaldı bılmıyorum debimetre hava ısı sensörü krank mili sensörü bujiler kamşaft sensörü hala yıgılma devam edıyo hıc zevk vermıyo arac cekmıyo ısıklardan kalkıyorum ayagım hep tam gazda gidebiliyim diye motor 2.5 sanki 1.2 gıbı gıdıyo ama 4.5 gıbı benzın yıyo ben daha bu arabaya ne yapıyım bılmıyorum bu bıryerden hava alıyo olabılırmı alıyosada nerden alıyodur bı el atın noolur :)
 
Özer sensorları değiştirdikten sonra daha hangi arıza kaldı? aklımda kalan en son debimetre idi galiba? debimtre bozukluğu rolnati dalgalanması yanında geç çalışma ,çekiş düşüklüğü ve yakıt sorunu belirtir.
 
Özer sensorları değiştirdikten sonra daha hangi arıza kaldı? aklımda kalan en son debimetre idi galiba? debimtre bozukluğu rolnati dalgalanması yanında geç çalışma ,çekiş düşüklüğü ve yakıt sorunu belirtir.

selim abi debimetrem değişti hata kodu duruyo vuruntu sensörü değişti hata kodu duruyo aküyü söküp takıyorum bır değişiklik olmuyo 69 16 129 89 13 74 132 133 rolanti dalgalanma sorunum hıc yok geç çalışma vardı sabahları 5 6 marşta çalısıyodu bu parçalar değiştikten sonra o sorun bıttı yakıt sorunu şöyleki rölantide 1.0 1.1 bu şekılde sonrasıda yoldayken 9 8 ama yaklasık bır 10 km gıdıyoruz yada gıtmıyoruz çekısten dusuyo sankı tampondan bırı asılıyo yol bılgısayarı 30 dan asagı göstermıyo yarım depo benzın vardı 120 km ışık yandı :dil:

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 18:25 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 18:22 ----------

acaba buji kablolarınımı değiştirsemki patlamada var eskısı kadar yok ama soğukken genelde patlama yapıyo
 
Son düzenleme:
ilginç? akü kutubunu 10 dakika felan çekik tutuyorsun değilmi?
şimdi rolantide 1.0-1.1 iyi demek ısınınca yakıt artıyor?o zaman yanlış hava mı alıyorki? ısınınca? temperatursensorunun soketini temizle bir mavi kafalı olan bir parça,birde manifolt vs bak bakalım bir yerden yanlış hava almasın?
 
ilginç? akü kutubunu 10 dakika felan çekik tutuyorsun değilmi?
şimdi rolantide 1.0-1.1 iyi demek ısınınca yakıt artıyor?o zaman yanlış hava mı alıyorki? ısınınca? temperatursensorunun soketini temizle bir mavi kafalı olan bir parça,birde manifolt vs bak bakalım bir yerden yanlış hava almasın?

selim abi 2 gundur gece söküyorum sabaha kadar takıyorum sılınmemıs birde o ısı sensörünün tam yerını bı tarıf edebılırmısın
hava almaya gelınce bır kova suyla ufak ufak dokerek test yaptım bır degısıklık yok başka nasıl kontrol edebılırım
 
Geri
Üst