anladığım kadarla TC lamban patinajtan sonra yanık kalıyor, eğer durum böyleyse sistemde sorun var, büyük bir ihtimallede ABS devir sensöründe..
TC'nin mantığı şu patinaj esnasında gerek ateşleme açısını değiştirerek, gerekde enjektör süresini kısaltarak motor gücünü azaltır, bu şekilde patinaja girmen önlenmiş olur.
TC yanlızca çekiş tekerleri için geçerlidir. (yani ESP gibi değildir)
TC Plus sistemi ise patinaj esnasında çekiş tekerlerinden birine gerekli görürse fren yaptırır.
TC devredeyken 2 tekerin de patinaja düşebilir, ama motor devrini yükseltemezsin (sadece patinaja daha fazla giren tekere de ESP plus sistemi bir miktar fren yaptırır)
en başta dediğim gibi, tc'nin müdahalesinden sonra Lamba sadece yanık kalıyorsa sistemde de arıza mevcut (ABS sensörleri ıslanmış olabilir, temassızlık olabilir, bizim vecrtra Clerde kronik arızadır, benim gibi bulaşık eldiveninin bir parmağından

gerekli yalıtımı yaptırabilirsin.
Arkadaşlarım kardeşlerim abilerim sayın ustalarım kafayı yiyecem şimdi benim özetlemem gerekirse arabayı çalıştırdım tc devrede ışık falan yanmıyor ama patinaj cektigimde tc yanıp sönüyor tekrar yanık kalıyor peki buraya kadar normal Neden tc ışıgı yandıgında devre dışı kalıyor...Ve bugun benim servise sordugumda ve benim denemelerimde patinaj cektigimde hafif toprakta tek teker cekti tc ışıgı yandı bir daha denedigimde 2 teker cekti ve servisim de bunu onayladı hem özel servis hem yetkili servis yani dedikleri TC ışıgı yandıysa sistem devrede yani 2 tekere de eşit miktarda kuvvet uygular tek teker dönmez sizler ise tam tersini söylüyorsunuz gelde bu işin içinden cıkın 

