• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Tavan Filmi Tavsiye

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan TOGI
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

TOGI

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
2,280
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Arkadaşlar aracımdaki tavan filminden çok memnun değilim tam bir cam görünümü yok.
Biraz araştıdım genelde Hexis ve 3M markalarını öneriyorlar.
Sizce hangisi iyidir ?
Tabi bu arada işçilikte önemli
Anadolu yakasında İşçiliği iyi olan iki yer buldum aslında onlarlada görüşeceğim ama tavsiyelerinizi alayım dedim.
Bulduğum yerler Maxxcar ve Protac ..
 
Ynt: Tavan Filmi Tavsiye

3 M her konuda ıyıdır
 
Ynt: Tavan Filmi Tavsiye

Evet iyidir ama bu Hexis i de çok tavsiye etmişler parlaklığı falan çok iyiymiş.:)
 
Ynt: Tavan Filmi Tavsiye

tolga abi bahsettiğin marka Hexis sanırım.bende düşünüyorum araştırmıştımda Hexisi öneriyorlar genelde kabarcık olmuyormuş ve parlaklığıda en güzeliymiş diye okumuştum
 
Ynt: Tavan Filmi Tavsiye

aktaş link' Alıntı:
tolga abi bahsettiğin marka Hexis sanırım.bende düşünüyorum araştırmıştımda Hexisi öneriyorlar genelde kabarcık olmuyormuş ve parlaklığıda en güzeliymiş diye okumuştum

Evet Burak Hexis yanlış yazmışım :(

Diğer sitelerde maxxcar ı bayağı tavsiye etmişler işçlilik konusunda..
 
Ynt: Tavan Filmi Tavsiye

işçilik konusunda maslak protacda güzel abi.maxxcarda ama bayaa işinin ehli bir firma onuda duydum
 
Ynt: Tavan Filmi Tavsiye

aktaş link' Alıntı:
işçilik konusunda maslak protacda güzel abi.maxxcarda ama bayaa işinin ehli bir firma onuda duydum

Bu yakadaki Protac ve Maxxcar bana yakın sanırım onlardan birine gidecem.
Önce bi fiyat alayım :)

Bu arada maxxcar ın kapladığı araçları gördüm sitesinde bir an mat beyaz aklımdan şöle bi geçti :)
 
Ynt: Tavan Filmi Tavsiye

Tolga abi 3M iyidir ama 3M in çok fazla çakması varmış onuda güvenilir bayiden yaptırmak lazım

ben olsam 3M yaptırırım
 
Ynt: Tavan Filmi Tavsiye

TOGI link' Alıntı:
[quote author=aktaş link=topic=3517.msg80469#msg80469 date=1325170828]
işçilik konusunda maslak protacda güzel abi.maxxcarda ama bayaa işinin ehli bir firma onuda duydum

Bu yakadaki Protac ve Maxxcar bana yakın sanırım onlardan birine gidecem.
Önce bi fiyat alayım :)

Bu arada maxxcar ın kapladığı araçları gördüm sitesinde bir an mat beyaz aklımdan şöle bi geçti :)
[/quote]

bence sedefli beyazıda bi düşün abi mat beyazın modası geçtik artık sedef beyaz dehşet duruyor citroen ds4 te ve 2011 sonrası c5lerde var,ayrıca honda cityede koymuşlar :)
 
Ynt: Tavan Filmi Tavsiye

cemomekan link' Alıntı:
kelinmi yandı hayırdır :D :D

Sıra sende Cem  :D
 
Geri
Üst