süspansiyon at arabası gibi oldu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan abex
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

abex

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
67
Tepkime puanı
0
Puanları
6
Yaş
39
dört amortisör (sachs) ön iki bilya (lamföder) değişimi yapıldı. öncekiler gm marka ama patlaktı ve 4 amortisörden ses geliyodu onun için değiştirdim, değişim sonrası araç çok sert oldu, yoldaki taşı bile hissediyorum. bu normal mi, ve ayrıca sol öncen tekrar inceden lokurtu sesi gelmeye başladı.
 
Öncelikle geçmiş olsun, amartisörleri değiştirirken takozlarıda değiştirmişmiydiniz bilya dediğiniz amortisör takozumudur ? ? Astra J serisinde kronik bir sorun olan kaliper kapağı sesi sorunu var. Muhtemelen duyduğunuz ses ondan olabilir. Ayrıca astra j kasalarda Z rotlarda sorun olduğunda da lokurtu sesi olabiliyor...
 
  • Beğen
Tepkiler: abex ve cagatay16
dört amortisör (sachs) ön iki bilya (lamföder) değişimi yapıldı. öncekiler gm marka ama patlaktı ve 4 amortisörden ses geliyodu onun için değiştirdim, değişim sonrası araç çok sert oldu, yoldaki taşı bile hissediyorum. bu normal mi, ve ayrıca sol öncen tekrar inceden lokurtu sesi gelmeye başladı.
Hocam gm dışında amortisör değişimlerinde orjinali gibi konforu yakalamanız zor. Ama dediğiniz derece bir konforszuluk olmaması lazım. Bence gidip bir servise kontrol ettirip usta ile deneme sürüşü yapmanız gerekir. Belki malzemede sorun vardır.
 
  • Beğen
Tepkiler: cagatay16 ve abex
dört amortisör (sachs) ön iki bilya (lamföder) değişimi yapıldı. öncekiler gm marka ama patlaktı ve 4 amortisörden ses geliyodu onun için değiştirdim, değişim sonrası araç çok sert oldu, yoldaki taşı bile hissediyorum. bu normal mi, ve ayrıca sol öncen tekrar inceden lokurtu sesi gelmeye başladı.
ewt takozlarda değişti. ama küt küt diye vura vura geçioz yolda, bilmiyorum ustaya göstermek lazım
 
Eski patlak amortisöre göre sağlam amortisörün sert gelmesi normaldir. Sesler farklı yerlerden gelebilir ön takımda kauçuklu kısımlar fazla ve zamanla kısımlar ömrünün tamamlıyor ve araya kaçak çamur toz mafsalları bozuyor
 
Eski patlak amortisöre göre sağlam amortisörün sert gelmesi normaldir. Sesler farklı yerlerden gelebilir ön takımda kauçuklu kısımlar fazla ve zamanla kısımlar ömrünün tamamlıyor ve araya kaçak çamur toz mafsalları bozuyor
normal derken böylemi yani normali
 
Yerli Sachs beş para etmez takoz gibi amortisör. Sorunu başka yerde arama amortisörleri değiştir
 
Geri
Üst