- Katılım
- 13 Ocak 2014
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 41
Merhaba
2012 Astra h 85 binde 0 km den beri lpg li aracım var.
Sabahları soğuk motorla stop ettiği için
şu an subap değişimi için özel serviste.
Bugün arabayı teslim alacaktım fakat usta yağ pompasınında değişmesi gerektiğini söyledi.
Subap değişiminden sonra araç denemek için çalıştırılıyor ve sıkıntı olmadan gayet güzel çalışıyor.
Daha sonra dışarı çıkarmak için çalıştırılmak isteniyor fakat motor kendini kilitliyor.
Sorun kapakta aranırken yağ pompasının sardığı ortaya çıkıyor.
Ustaya göre zaten iflas etmek üzereydi ve benim şansıma yolda değil burada patlak verdi.
Israrla subap değişimiyle yağ pompasının hiç bir alakası olmadığını söylüyor.
Ben ise yapılan işlemde bir hatadan dolayı olduğunu düşünüyorum.
Sizce gerçekten alakasız mı,usta doğru mu söylüyor?
Pompa neden yatak sarmış olabilir?
2012 Astra h 85 binde 0 km den beri lpg li aracım var.
Sabahları soğuk motorla stop ettiği için
şu an subap değişimi için özel serviste.
Bugün arabayı teslim alacaktım fakat usta yağ pompasınında değişmesi gerektiğini söyledi.
Subap değişiminden sonra araç denemek için çalıştırılıyor ve sıkıntı olmadan gayet güzel çalışıyor.
Daha sonra dışarı çıkarmak için çalıştırılmak isteniyor fakat motor kendini kilitliyor.
Sorun kapakta aranırken yağ pompasının sardığı ortaya çıkıyor.
Ustaya göre zaten iflas etmek üzereydi ve benim şansıma yolda değil burada patlak verdi.
Israrla subap değişimiyle yağ pompasının hiç bir alakası olmadığını söylüyor.
Ben ise yapılan işlemde bir hatadan dolayı olduğunu düşünüyorum.
Sizce gerçekten alakasız mı,usta doğru mu söylüyor?
Pompa neden yatak sarmış olabilir?