subap değişimi sonrası çekişte düşme.. ??neden...

tedirgin_08

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
109
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Yaş
39
selam arkadaşlar geçenlerde 98 model ecotec corsa 1.4 16 valf aracım... triger kopardı.. herneyse sanayiye götürdük .. triger değişti subaplar değişti.. üçtane conta değişti..devridaim değişti.. subapların üstünde bi parça vardı oda değişti (adını unuttum )..1000 tl ödedim çokmu az mı ..


şimdi arkadaşlar aracımda hantallaşma var ... ben anlamadım .. ustama dedim hemen 1000 km böyle olur dedi yakıtıda biraz artar dedi alışması lazım dedi...

esastan böylemi .. bilgisi olan varmı.. yada daha önce başına gelen ar mı ...

teşekürler...
 
hantallasmayi bilemiyorum ama triger koptu mu 1000-1500 tl gider diye çok duydum. yaptığınız masraf çok değil bence.
bu arada geçmiş olsun
 
Değişen parçaların aşınma zamanı içinde biraz araç sıkıntı çeker ustanın söylediği 1000 km doldur sonrasında durum düzelmez ise yeni yollara bakılır. Ama zaman gerek. Verdiğim para da normal bence. Az bile desem yalan olmaz. Tabi kullanılan malzeme de önemli.
 
Alıştırma işlemi nasıl yapıldı, tüm subaplar mı değişti, marka işçilik önemli bunlar. Yakıt da artmıştır. İlk 200km içinde belli eder kendini. Ama supapları alıştırması gerekirdi, şakır şakır çalışırdı. Bekle istersen bi kaç yüz km.

Aracında hafif vuruntu var mı? Yoksa bile sente 1 tık kaçmış olabilir, oda kontrol edilmeli.
 
Değişen parçaların aşınma zamanı içinde biraz araç sıkıntı çeker ustanın söylediği 1000 km doldur sonrasında durum düzelmez ise yeni yollara bakılır. Ama zaman gerek. Verdiğim para da normal bence. Az bile desem yalan olmaz. Tabi kullanılan malzeme de önemli.

abi triger orjinaldi devridaimi bilmiyorum ma 90 tl dedi..bide subpoplarıda bilmiyorum ama kaliteli olsun demiştik.. orjinal demiştik herhalde öyledir..

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 13:38 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 13:37 ----------

Alıştırma işlemi nasıl yapıldı, tüm subaplar mı değişti, marka işçilik önemli bunlar. Yakıt da artmıştır. İlk 200km içinde belli eder kendini. Ama supapları alıştırması gerekirdi, şakır şakır çalışırdı. Bekle istersen bi kaç yüz km.

Aracında hafif vuruntu var mı? Yoksa bile sente 1 tık kaçmış olabilir, oda kontrol edilmeli.

tüm subopları değiştirmiştir herhalde hepsi bükülmüyomu ... bide abiciim sübopları alıştırma ne demek.. vuruntu derkende gaza basında tekliyor geri geri giderken yığılıyor..
 
Yok genelde hepsi bükülmez. Tabi koptuktan sonra marş verdiniz mi, naptınız orası çok önemli. Supaplar yerlerine alıştırılır takılırken ki tam kapansın. Subap gaydları da değiştirilmelidir. Bi şey olmaz diye eskilerini takanlar da var.

Araç teklerse çok yakar. Önceden bu tekleme sorunu yok ise.
1. Sente yanlış
2. Supaplar tam kapamıyor.
3. Araç sökülür toplanırken, tam toplanmadı ise, bir yerden hava alıyordur.

Önceden bu sorun var ise, ateşleme üzerinde de durmak gerekir.
 
Yok genelde hepsi bükülmez. Tabi koptuktan sonra marş verdiniz mi, naptınız orası çok önemli. Supaplar yerlerine alıştırılır takılırken ki tam kapansın. Subap gaydları da değiştirilmelidir. Bi şey olmaz diye eskilerini takanlar da var.

Araç teklerse çok yakar. Önceden bu tekleme sorunu yok ise.
1. Sente yanlış
2. Supaplar tam kapamıyor.
3. Araç sökülür toplanırken, tam toplanmadı ise, bir yerden hava alıyordur.

Önceden bu sorun var ise, ateşleme üzerinde de durmak gerekir.

yok abicim önceden sadece 2000 devire kadar ani gaz basışlarında tekleme vardı fazla önemli değildi ama arabam uçak gibiydi kalkışı falan manyak derecedeidi. şimdi aracı tekrar götürdüm epeyce düzelmiş yalnız gazcıya gittim manifolttan hava kaçırıyor dedi.. maf düşük dedi ne demek yani..anlamadım fazla :D
 
Geri
Üst