Sizce?

sad-x

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
242
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
Opeli a dan z ye söküp toplamış biri olarak şunu çok rahat söyleyebilirim. Orjinal taktığın hiç bir parçayı bir daha değiştirmek nasip olmaz sana.. Alman malına Almanın ürettiğinden başka birşey takmayacaksın bunu öğrendim..

Opelin yan sanayisi çok ve fiyatları uygun. Durum böyle olunca piyasa çakma parçalarla toplanmış derdi bitmeyen opellerle dolu..

250 tl ye Bosh almak yerine 70 Tl ye yan sanayi benzin pompası takarsan 15-20 bin de bir değiştirirsin. çekiş sorunu yaşarsın üst devirde.. Ateşleme bobini orjinal takmazsan 1-2 seneyi görmeden tekrar yenilersin.. aynı şekilde yuruyen aksam 200 tl ye de aks var 55 tl yede. birinde 4 aks 800 yapar diğerinde 220 tl. sert kullanıyorsan 5.000 km yapmadan aksalar cacık olur tekrar.. Değiştirir durusun.. Rulmaları çin malı alırsan dağıtırsın ay geçemeden. vs vs..

Hakkını veremeyeceği arabaya bel bağlamamalı kimse.. B kasa vectraların tek kronik sorunu elektrik tesisatı bana göre. Adam akıllı toplandıktan sonra, geri kalan tek şey periyodik bakımlarında, zamanı dolan parçaları orjinali ile yenilemek. Kullanıcı o miktarı ödeyemiyorsa demekki o araba ona fazla bir araç. satıp segmentini düşürmesi gerekli bana göre.

Söylediklerimi sakın yanlış anlama bunları en başta kendime söylüyorum. Verdiğim örnekleri kendim deneyerek bizzat tecrübe ettim. Aracıma bu güne kadar 17.000 tl para harcadım. Bunun en az 8.000 tl si yan sanayi parça veya usta hatası yüzünden çöpe attığım para. orijinalini kullandığım ve kendi yaptığım hiç bir şeyden sorun yaşamadım.


bu cevaba itiraz edemem, eyvallah.

ben opel vectrayı çok severek aldım. alırken masraf yapacağımı biliyordum. ama iki şeyin mağduru oldum:

1- yıpratılmış bir opel vectra,
2- şaşmaz sanayisi.

eğer bilinçli olsaydım yan sanayi taktırmaz, gerekirse bozuk biner zamanı gelince orijinal parçası ile gereken değişimi yapardım. işin başında, yani 2014 mart ayında, söylediğiniz gibi aracın doğasına sadık kalarak bakım yapacak maddi gücüm de vardı. ama birbirine bağlantılı onlarca sorundan sonra, peş peşe yaptırmak zorunda kaldığım parçalar, yanlış yönlendirmeler, bozuk sistemler beni alt üst etti. hani benim arabamın masraflarını size geometrik bir şekil olarak tarif etsem, bu şekil bir örümcek ağı olurdu.

Dediğim gibi, yanlış yönlendirmeler, yanlış referanslar beni bu maceranın sonuna getirdi. Ben, haziran ayından beri bu siteye üyeyim. Açıkçası teknik serviste bozuk rölanti, fazla yakıt sorunları yerine aksesuar bölümünde jantların altına yorumlar yazabilmek isterdim. Bunun sorumluluğunu opel markasına haksız bir şekilde yüklediğimi de itiraf ediyorum, üslubunuz ve mantığınızla bunu sağladınız.

öbür taraftan bir markanın teknik servislerini markanın kendisinden tamamen ayrı görmeye de karşıyım açıkçası. çünkü sizin bana verdiğiniz cevabınızdaki bir bilinci, takdir edersiniz ki tecrübe itibariyle yaşayıp görmüş veya gerçekten çok çok sağlam araştırma yapan insanlar sahip olabilir. vectramın alnında bana orijinal tak yazmıyor. peki, o zaman şu şaşmaz sanayideki sarı tabelalı z harfli dükkanlar niye var? söylediğim gibi, vectrayı aldım, aldığımda sizin bahsettiğiniz kalitede bakım yaptıracak gücüm de vardı. ama o ustaya git, bu servise git, onu yaptır, bunu söktür...

bu yine ne saçmalamış, okuyamam vallahi diyenler için bir özet: arabayı hakkıyla alacak ve adam edecek param vardı, ama tecrübem yoktu(bu durumun böyle olduğunu bilmemek de dahil), referans aracılığı ile vectra b aldım. sanayiye gittim, her yapılan işin en iyisi olması için uğraştım, yanlış yönlendirildim, dolandırıldım, soyuldum. param gitti, arabam düzelmedi, bir yıl geçti, 23.000km yaptım.

yani tamam, opel sağlam, sorun bende.

yani Allah sanayinin belasını versin, adil ve dürüst insanlar hariç.
Ayrıca bu arabaya temiz sadece alt takım masrafı var diye bana aldıranın da...

benden bu kadar.
 
Son düzenleme:

hasankaplan35

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
1,067
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
bu cevaba itiraz edemem, eyvallah.

ben opel vectrayı çok severek aldım. alırken masraf yapacağımı biliyordum. ama iki şeyin mağduru oldum:

1- yıpratılmış bir opel vectra,
2- şaşmaz sanayisi.

eğer bilinçli olsaydım yan sanayi taktırmaz, gerekirse bozuk biner zamanı gelince orijinal parçası ile gereken değişimi yapardım. işin başında, yani 2014 mart ayında, söylediğiniz gibi aracın doğasına sadık kalarak bakım yapacak maddi gücüm de vardı. ama birbirine bağlantılı onlarca sorundan sonra, peş peşe yaptırmak zorunda kaldığım parçalar, yanlış yönlendirmeler, bozuk sistemler beni alt üst etti. hani benim arabamın masraflarını size geometrik bir şekil olarak tarif etsem, bu şekil bir örümcek ağı olurdu.

Dediğim gibi, yanlış yönlendirmeler, yanlış referanslar beni bu maceranın sonuna getirdi. Ben, haziran ayından beri bu siteye üyeyim. Açıkçası teknik serviste bozuk rölanti, fazla yakıt sorunları yerine aksesuar bölümünde jantların altına yorumlar yazabilmek isterdim. Bunun sorumluluğunu opel markasına haksız bir şekilde yüklediğimi de itiraf ediyorum, üslubunuz ve mantığınızla bunu sağladınız.

öbür taraftan bir markanın teknik servislerini markanın kendisinden tamamen ayrı görmeye de karşıyım açıkçası. çünkü sizin bana verdiğiniz cevabınızdaki bir bilinci, takdir edersiniz ki tecrübe itibariyle yaşayıp görmüş veya gerçekten çok çok sağlam araştırma yapan insanlar sahip olabilir. vectramın alnında bana orijinal tak yazmıyor. peki, o zaman şu şaşmaz sanayideki sarı tabelalı z harfli dükkanlar niye var? söylediğim gibi, vectrayı aldım, aldığımda sizin bahsettiğiniz kalitede bakım yaptıracak gücüm de vardı. ama o ustaya git, bu servise git, onu yaptır, bunu söktür...

bu yine ne saçmalamış, okuyamam vallahi diyenler için bir özet: arabayı hakkıyla alacak ve adam edecek param vardı, ama tecrübem yoktu(bu durumun böyle olduğunu bilmemek de dahil), referans aracılığı ile vectra b aldım. sanayiye gittim, her yapılan işin en iyisi olması için uğraştım, yanlış yönlendirildim, dolandırıldım, soyuldum. param gitti, arabam düzelmedi, bir yıl geçti, 23.000km yaptım.

yani tamam, opel sağlam, sorun bende.

yani Allah sanayinin belasını versin, adil ve dürüst insanlar hariç.
Ayrıca bu arabaya temiz sadece alt takım masrafı var diye bana aldıranın da...

benden bu kadar.

Ne opeli savunuyorum kardeşim ne de sana muhalefet olsun diye yazıyorum. Sadece kendi tecrübem bu şekilde. Sorun aramıyorum :) Ama senin yerinde kim olsa senin gibi karar verir haklısın. İnsan bir markadan ne sebeple olursa olsun soğudu mu tekrar ısınması zor.

Bundan sonraki tercihini Japondan yana kullanabilirsin. Kullananların çoğu son derece memnun problemsizlik açısıdan. 91 American Corona ve 2001 Nissan Almera kullandım zamanında ikisinde de sorun yaşamadım hiç. Ama almadan iyice baktırmayı ihmal etmemek lazım elbette.
 

luna167

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
44
Tepki puanı
2
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
15 seneden beri palıo ya bindim parça sorunu yok, kaporta sacı kalın...bin git tarzı bir araba.
 

bacadir68

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
7,785
Tepki puanı
11
Puanları
38
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Kaza anında o kalın sac parçasımı koruyacak sizi?
 
Üst