arkadaşlar merhaba,
benim aracım 2010 model astra j enjoy plus paket, aracımda sis farı yok sadece sinyal olarak kullanıyorum. 2010 model epp araçlara sonradan sis farı montajı yapılabiliyor mu? konu ile ilgili bilgisi oan arkadaşlar varsa cevap yazmalarını bekliyorum.
teşekkürler