sıralı sistemde enjektörden sonraki hortumun uzunluğunun yakıta etkisi nedir ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan otto
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
x20xev motora en uygun ve en guzel montaj seklı benzın enjektörlerının bulndugu kısıma yerlestırılmıs olanı guzel bı montajla lpg oldugunu anlamak nerdeyse mumkun değil. sıbop kapagını sökmek hatta yag kapagını açmak hatta motorun sagındakı hortumlarla veya musurlerle ılgılı sorunlarda görsel olarak ve uyglumada hıc etkılenmeden klaylıkla çalısma yapılabılıyor. ama adam tutupta sıbop kapagının uzerıne yerlestırıp up uzun tesısat kablolarınıda motorun sagına koyunca fitil oluyorum
 
musa usta önce lpg' ye kızıyordun şimdi de montajlara kızmaya başladın var sende bi gelişme ;)
 
bu söylenenlere bakılırsa ozaman enjektörlere gelen hortumunda kısa olması basınç kayıplarını azaltacaktır.
benim arabada regülatör motor un arka tarafına doğrı buradan çıkan hortum öne kadar geliyor farların hemen arkasından filtreden geçip motor kapağının üzerinde buluna enjektörlere geliyo bu mesafeyi de kısaltırsak dahada fazla performans elde edermiyiz acaba. ne dersiniz.
BU OLAYLARDA sıcak su hortumunujn nereden alındıgı onemlı kımısı ılk suyu regulatore kımısıde dolandırarak regulatore verıyor ya kalorıferden alıyor yada ılk girişten bu asamada montajın nasıl yapıldıgıda onemlı ılk oncelıkle o kadar boru dolanıyorsa montajda aksaklık olabılır baktırmakta fayda var zaten otomatık olarak kısalacaktır....
 
kaloriferden alınıyo sıcak su.
şimdi sıcak su hortumunudamı kısaltmamız gerekiyo anlayamadım?
odamı etkili oluyo performansa yada yakıt tüketimine.
 
kalorıferden alınması dogru uygulamadır
ancak regulatorun nereye kondugu (bazen aracın sol on panelıne yapıstırıyorlar.) onemlıdır borularda halıyle uzun cekmekte sızın aractakı tadılat ve durumları bılemıyorum
 
Geri
Üst