sıralı sistem lpg regülatör arıza

bi efsane

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
33
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Bu gün arabamda bulunan tomasetto kitin regülatör filtresini degiştirecektim .elimde ayar kablomda var.pc ye bağladım regülatör ısısı çok düşüktü.5-6 derece idi.hemen regülatör ve ona gelen hortumlara baktım buz gibiydi.arabayı biraz benzinde ısıttım ama regülatör ısı 5,-6 larda kaldı öyle zaten benzine atıyor lpg de calismiyor haliyle.bende tankin vanası kapatıp regülatörü sökmeye karar verdim.ama regülatör üzerindeki filtrenin bulunduğu yeri iki adet alyen vida gevşettigimde bitmek bilmeyen basınçlı bir gaz çıkıyor.boruların içindeki olsa dedim bitmesi lazım ama bitmiyor.acep başka ne olabilir ki
 
Bu gün arabamda bulunan tomasetto kitin regülatör filtresini degiştirecektim .elimde ayar kablomda var.pc ye bağladım regülatör ısısı çok düşüktü.5-6 derece idi.hemen regülatör ve ona gelen hortumlara baktım buz gibiydi.arabayı biraz benzinde ısıttım ama regülatör ısı 5,-6 larda kaldı öyle zaten benzine atıyor lpg de calismiyor haliyle.bende tankin vanası kapatıp regülatörü sökmeye karar verdim.ama regülatör üzerindeki filtrenin bulunduğu yeri iki adet alyen vida gevşettigimde bitmek bilmeyen basınçlı bir gaz çıkıyor.boruların içindeki olsa dedim bitmesi lazım ama bitmiyor.acep başka ne olabilir ki

Tankın vanasını kapatmak yerine tamamen açmış olmayasın.Arıza aslında vananın kapalı olması olmasın:)
 
Yok yaw vana açıktı ilk başta ben kapattım biraz bilgim var bu ışte programdan ayarını yapabiliyorum vana yı kapattım ayrıca vana yanındaki valfin soketini de çıkarmakmı gerekiyor
Varsa bu işten anlayan yardımcı olurmusunuz
 
1.Borularda kalan gaz epey fazladir hemen bitmez
2.depodaki vanalardan biri dolumdan geleni kapatir biride motora gideni.motora gideni kapattigindan emin olmalisin
3.motor su seviyen dusuk olabilir ki regulatore sicak su gitmiyordur oyleyse
4.kalorifere giden ve regulatore giden hortumlar dogru baglanmismi
Bunlari eledikten sonra sokun bari regulatoru.basit bir sorun regulatore sicak su gitmiyor regulator giris hortumu isinmiyorsa bosuna sokmeyin derim

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Tolga bey motor giriş vanasini kapattigima eminim
Motor suyu yeterli derecede var
Lpg yeni değil iki yildir kullaniyorum yanlış bağlanmış olsa daha önceden böyle sıkıntı olmalıydı
Bana borular tıkalı gibi geliyor
 
Tolga bey motor giriş vanasini kapattigima eminim
Motor suyu yeterli derecede var
Lpg yeni değil iki yildir kullaniyorum yanlış bağlanmış olsa daha önceden böyle sıkıntı olmalıydı
Bana borular tıkalı gibi geliyor

borular öyle kolay kolay tıkanmaz. regülatöre su gelmiyorsa devirdaimde suçlu olabilir. kaloriferiniz rolantideyken ısıtıyormu aracınızı? lpg borularda baya bi oluyor bende filtre değiştirirken baya bi gaz çıkışı olmuştu.
programınız varmış lpg ısı sensörlerinizide kontrol edin biri regülatörde diğeride enjektörlere giden gaz borusu üzerinde olur genelde. bunlar istenilen değerlerde ısı algılamazsa benzine geçiş yapar bunuda biliyorsunuzdur zaten.
ısı sensörü kablosu kopmuştu bir kez lpg iptaldi bnm eski aracımda.geçmiyordu yani lpgye.
 
Kalorifer ısıtıyor o nedenle devirdaimi eleyelim ayrıca ısı sensör ne regülatör nede enjektöre giden boruda yoktur programı taktitigimda göstermesi lazım sensör diye programda gözüken daha önce dedim gibi regülatör ısı alt limit ve ısı düşük uyarısı ayrıca enjektörlerin dördünde alt limit uyarısı veriyor her defasinda hataları silmeme rağmen.lpg ye gecis 45 derece .regülatör ısı baktigimda 5 derece idi en az 60 -70 olması gerekiyor .zaten elimle regülatör ü kontrol ettiğimde buz gibiydi hortumlarda aynı şekilde öncesinde böyle bir şey yoktu.
 
Kalorifer ısıtıyor o nedenle devirdaimi eleyelim ayrıca ısı sensör ne regülatör nede enjektöre giden boruda yoktur programı taktitigimda göstermesi lazım sensör diye programda gözüken daha önce dedim gibi regülatör ısı alt limit ve ısı düşük uyarısı ayrıca enjektörlerin dördünde alt limit uyarısı veriyor her defasinda hataları silmeme rağmen.lpg ye gecis 45 derece .regülatör ısı baktigimda 5 derece idi en az 60 -70 olması gerekiyor .zaten elimle regülatör ü kontrol ettiğimde buz gibiydi hortumlarda aynı şekilde öncesinde böyle bir şey yoktu.

o zaman sorun hortumlarda yada regülatörün içinde ama ben hiç o denli tıkandıklarını duymadım görmedim...şunu bi izleyin faydası olur... https://www.youtube.com/watch?v=B5s6mSln6P8
 
ben dün temizledim daha doğrusu gaz kaçırınca açmak zorunda kaldım :D siyah boru geliyor birde bakır boru var siyah boruyu çektim tıss dedi bitti :D
 
Biraz sabır gerekiyormuş az bi şey bakir boruyu gevsettim o şekilde 1 gün kaldı içindeki kendiliğinden bitmiş söktüm ama içi gayet temizdi yine sprey sıktım diyaframlarda iyi durumdaydı borudaki filtreden yeniledim bu sefer ısındı ama yinede en fazla 21 derecede kalıyor daha basıncı yüksek regülatör taksak yada regülatör basıncını artirsam regülatör basıncı 0.9 da. 1 yaptığımda tüp bitmiş gibi gösteriyor.
 
Geri
Üst