- Katılım
- 16 Eyl 2006
- Mesajlar
- 649
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 16
- Yaş
- 43
Arkadaşlar cuma akşamı abimin şirket arabasıyla(Reno clio Symbol dci 2007 model) İstanbuldan Çoruma gidiyorduk.Yolculugumuz otobanda zevkli bir şekilde geçti.Otabandan çıkıp Çerkeş te yemegimizide yedikten sonra direksiyona ben geçtim.İlk izlenim olarak arabanın güçlü bir motora sahip oldugunu fakat kendi arama (astra g)göre bir denge problemi oldugunu abimle paylaştım.Tam bu sırada uzunca bir köprünün tam orta yerinde karşıdaki araba burnunu çıkardı bende refleks olarak hafif saga çizginin dışına çıktım.Çıkmaz olaydım
öyle bir çukura düştüm ki(sanırım çocuk mezarı kadar var)arabanın sag tarafı orda kaldı sandım.Hızım 100 km falandı ön tekerin patladıgını hissettim frene hiç basmadan köprünün sonuna kadar direksiyonu sıkıca tutarak gidebildim.Aşagıya indigimizde ön lastik patlamış jant egilmişti.Arka lastiğin ise jantı egilmiş hafif hafif hava kaçırıyordu.Ön lastiği hemen değiştirdik ve 40 km sonra bir lastikçi bulup lastikleri tamir ettirip jantları düzelttirdik.
Şimdi ben kime kızmalıyım?
1-Burnunu çıkaran otobüs sürücüsüne
2-Köprüde ki çocuk mezarı kadar çukuru düzeltmeyen karayollarına
3-Yoldan çıktıgım için kendime
4-Maliyet azalsın diye arabalara teneke jant koyan Reno firmasına mı
Lastikçide beklerken10 dakika sonra başka bir araba daha geldi benim gibi aynı çukura düşüp jantı egmiş olan.
İşin bide komik olan kısmı ise clio da sis farı düğmesi olmamasına ragmen arka sis farının 10 dakka boyunca yanması idi.
Yorumlarınızı bekliyorum

Şimdi ben kime kızmalıyım?
1-Burnunu çıkaran otobüs sürücüsüne
2-Köprüde ki çocuk mezarı kadar çukuru düzeltmeyen karayollarına
3-Yoldan çıktıgım için kendime
4-Maliyet azalsın diye arabalara teneke jant koyan Reno firmasına mı
Lastikçide beklerken10 dakika sonra başka bir araba daha geldi benim gibi aynı çukura düşüp jantı egmiş olan.
İşin bide komik olan kısmı ise clio da sis farı düğmesi olmamasına ragmen arka sis farının 10 dakka boyunca yanması idi.
Yorumlarınızı bekliyorum
Son düzenleme: