sikayetvar.com opel şik...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 33tolga33
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Çok satılan şeyin şikayeti de çok olur. Mesela bakın Lada ya hiç şikayet var mı? :D Adamlar ucuza satıyorlar, o paraya bu kalite diye sahipleri arıza çıksa bile şikayetçi olmuyor. Ama adam 58.000 TL fiyatla Insignia alınca kapı açılırken ayağına çarpsa şikayetçi oluyor :S

Opel satış adedinde yüksek gittiği sürece şikayetlerde 1. bile olur. Servisler maalesef yetersiz geliyor. Üzerine parça fiyatlarının yüksekliği de eklenince insanlar haklı olarak şikayetçi oluyor.

Aynen bu yöndende bakmak lazım beklenti talep arttıkça hizmetlerde aksıyabiliyor..
 
Çok satılan şeyin şikayeti de çok olur. Mesela bakın Lada ya hiç şikayet var mı? :D Adamlar ucuza satıyorlar, o paraya bu kalite diye sahipleri arıza çıksa bile şikayetçi olmuyor. Ama adam 58.000 TL fiyatla Insignia alınca kapı açılırken ayağına çarpsa şikayetçi oluyor :S

Opel satış adedinde yüksek gittiği sürece şikayetlerde 1. bile olur. Servisler maalesef yetersiz geliyor. Üzerine parça fiyatlarının yüksekliği de eklenince insanlar haklı olarak şikayetçi oluyor.

Servislerde bu gibi durumlar için "öpeyim de geçsin abi" diye bir hizmet birimi olması ve 7x24 üzerinden hizmet verilmesi yerinde olur:kop: . İşin şakası bir yana izlenimlerinde haklısın. Bir mala ödenen ücret ne kadar fazlaysa insanlar da o derecede ilgi ve alaka görmek isterler. 20.000 liralık sıfır bir araçta kapı ayarı hatalı olabilir, en fazla bu paraya bu kadar der geçiştirebiliriz ama 70.000-80.000 liralık araçta aynı hata için ise büyük kusur deriz.
 
Geri
Üst