Sıfır Opel Motorları

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan haydut25
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

haydut25

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
2,235
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
46
Arkadaşlar bugün bir araba motoru yaptırmaya kalktığınızda, yani rektefiye etmeye kalktığınızda 3000-4000 lira arası tutuyor.Üstelik yapan ustanın maharetine kalıyor kaderiniz.Bir araç için arkadaşla parça ararken bu ilanları buldum ve bir gün belki birinin işine yarar diye sizinle paylaşmak sitedim.Umarım site için bir sorun teşkil etmez.

Corsa 1.3 için :

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...pel-corsa-sifir-kutu-ici-motor-75083205/detay

Vectra için:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...el-vectra-kutu-ici-sifir-motor-70228051/detay

Not: İlan sahibiyle hiç bir ilgim yoktur.Tamamen birilerinin işine yarar düşüncesiyle iyi niyetli bir paylaşımdır.İlanlardaki motorlar konusunda şahsım adına hiç bir sorumluluk kabul etmiyorum.Sorumluluk tamamen alıcı ve satıcı arasındadır.Herkese sevgi ve saygılarımla.
 
Aslında üstadım bir motor yaptırmaktan ziyade bu işi bilen bir yerden motor almak bence daha mantıklı. Ben motor yaptırdığımda keşke 16 V motor alsa idim daha iyi idi. O zaman aklıma gelmedi. Sonradan akıl edebildim. Sanırım benim araca 16V motor da olurdu.
 
Ben 1.3 motor ilanını daha öncede görmüştüm ama dikkatimi bir şey çekmişti aynı satıcı aynı ücrete fiat motoruda satıyordu fotolarda aynıydı fiyatında uygunluğunu görünce motorun fiat olabileceğini çoğu insan birebir aynı motor sandığı için fiatın motoruna opel içinde ilan açabileceği aklıma gelmişti. Bu sadece bir tahmindir ciddi düşünenler için yazdım.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-fiat-1-3-multijet-komple-kutu-ici-motor-74451362/detay
 
Fatura şart, bu sefer de %18 i satıcı ekleyecek. Ruhsat masraflarını da koyunca üzerine, 6000Tl yi geçiyor. İşçilik de alınacak falan. Gene güzel bir fiyat çıkacaktır ortaya.
 
resimde görülen motor corsa motoru değil, fiat motoru olabilir.
temelde aynı motor olmalarına rağmen bazı ekipmanların yerleri farklı mesela corsa motorunda yağ filtresi diktir bunda yatık.
 
İlan harici yazıyorum; Çıkmacıdan alınan ikinci el bir motorun ileride ne gibi sorunlar açacağı meçhul, zaten çok temiz bir motora da çıkmacılar rekor sayılabilecek fiyatlar istiyorlar. Komple sıfır bir motora ödenecek ücret tamire verilecek ücretten daha hesaplı olsaydı kimse sanayilerde yağın pasın içinde sürünmezdi, kendi adıma konuşursam ben hesaplı sıfır bir motor bulsam hiç tamirle falan uğraşmazdım, direk sıfır motoru aracıma monte ettirirdim.
 
İlan harici yazıyorum; Çıkmacıdan alınan ikinci el bir motorun ileride ne gibi sorunlar açacağı meçhul, zaten çok temiz bir motora da çıkmacılar rekor sayılabilecek fiyatlar istiyorlar. Komple sıfır bir motora ödenecek ücret tamire verilecek ücretten daha hesaplı olsaydı kimse sanayilerde yağın pasın içinde sürünmezdi, kendi adıma konuşursam ben hesaplı sıfır bir motor bulsam hiç tamirle falan uğraşmazdım, direk sıfır motoru aracıma monte ettirirdim.

Savaş abim şimdi bu işleri bilen bir abimiz olarak bir şey sormak isterim benim 8V olan motoru 16 V yapma şansım var mı?
 
Yeni çıkan yasaya göre motorların gücü/hacmi % 10'dan fazla artırılamıyor. Valf sayısı ile ilgili bir ölçü duymadım.
 
Yeni çıkan yasaya göre motorların gücü/hacmi % 10'dan fazla artırılamıyor. Valf sayısı ile ilgili bir ölçü duymadım.

Gerçi çevrilip çevrilmeme konusunda bilgim yok ama.... şimdi 16 V full enjeksiyon olsa fena olmaz :D
 
Neden çevrilmesin ki? Çıkmacıdan bir tane faturalı 16V motor alıp aracına taktırabilirsin, yeter ki yeni motor eski motordan %10 dan fazla güçlü olmasın.
 
Geri
Üst