evet dün ve bugün yine servisteydim,dün değişmiş olan soğutma suyu kabım 3 ayın sonunda tekrar arıza verdiği için yeniden siparişi verildi ,arka kaliperlerden gelen lokurtuyu herkesten farklı olarak boşluğu gm in yağıyla değil burç takılarak alındı ve ses daimi olarak kesildi ve bu gün necvox navigasyon sistemi taktırdım ve gerçektende iyiki taktırdım menüsü navisi müthiş artık uzun süre araca bişey yapamam heralde bütçeyi baya zorladım