selenoid valfi

bestking

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 May 2012
Mesajlar
270
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
iyi günler
astra g aracımın bir kaç sorunu var geçenlerde selenoid valfinin hortumunu çıkardım araç çalışır vaziyette ses yükseldi hortumu geri taktım ses düzendi
bu sabah selenoid valfinin elektrik fişini çektim herhangi bir tepkime olmadı araç olağan şekilde çalışmaya devam etti acaba selenoid valfim arızalımı tepkime olmadığı için
 

bestking

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 May 2012
Mesajlar
270
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
ya 21 kişi bakmış bilen yokmu arkadaşlar bu valf bozuldumu
 

butterfly_effect

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,775
Tepki puanı
54
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
ya 21 kişi bakmış bilen yokmu arkadaşlar bu valf bozuldumu

Foruma bağlanan kişiler servislerin master tech elemanları değil. Çoğumuz başka profesyonelliği olan otomobil meraklısıyız. Bakan kişilerden anlayan biri olsa cevap yazar zaten. Niye cevap yok diye köpürmeniz manasız.

Ben de anlamadım zaten. Selenoid valf dediğiniz hangisi? Değişken zamanlı sübap ayarını yapan valf mi? Resmini vs. atın daha kolay fikir verilir.
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et

bu parça olduğuna eminseniz eğer bu parçanın adı yakıt depo havalandırma valfidir. görevi benzin deposunda olşan buharı motora hızlı bir şekilde aç kapa yapmak suretiyle emilmesini sağlamaktır. hortumu çıkarınca motor dışarıdan herhangibir ölçüme tabi olmayan havayı emdiği için sesi değişir arıza lambası yakar.
fişini çekerseniz hortumu takılı olduğunda depo iç basıncı yükselir muhtemelen komutuna tepki vermeyen valf yüzünden yine lamba yakar.

illa kontrol edecekseniz eğer iki tarafındaki hortumu sökün ağzınızla hava üfleyin motor çalışmıyoken valf kapalıdır hava geçirmemesi gerekir.
 

nexus_215

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ağu 2016
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Bu valf olmadan turbo devreye girmez. Turbosuz devirlerde bu valfin devreden cikmasi bir seyi degistrmez arac calismaya devam eder. Bu valf icinde bobin var. Turbo donusune gore akim uretiliyor. Analog dijital donusturuculer ile turbo devrinin basincinin limitler icinde olup olmadigina arac beyni karar verir. Problem varsa da turbo devreye girmez.
Bende yeni arac aldim expertizde arac 120yi gecemiyodu gaz yemiyodu. Arizasina baktirdik selenoid valf bozulmus. 230 liraya yaptirip fiyattan düştük.

Sonuc olarak aracinizda gaz yememe sorunu varsa bu valf sorunlu olabilir. Ama rolanti devirlerde bu ekipmanin bir anlami yok.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst