- Katılım
- 8 Şub 2010
- Mesajlar
- 373
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Zaten sıkıntı yaratmaz dediğim gibi tek fonksionu katı egsoz emisyonu( avrupa kanunları) gereği arac katalizatörü motor ısınınca işlevini yerine getirirp istenilen değere getiriyor buda kat 350 derece üstü bu motor soğuk olduğu devirde ise kat daha devreye girmediğinden emisyon çok yüksek olduğundan burda sekonderhava pompası ilk 1 dakika gibi süre ile motora ek hava vererek emisyon ölçüsünü düşürme görevi yapıyor... zaten tüv de motor sıcak iken ölçüm yaptığından sekonder hava pompası zaten işlevini ilk 1 dakika içinde bitirip devre dışı kalıyor yani korkulacak birşey yok soketi çek gitsin![]()
Abi içini söküp wd 40 filan sıksam ses gidermiki içi açılabilir bişeymi ? yarın sökmeyi düşünüyorum işim çıkmazsa ,
elektrik motoruna ulaşabilirsem kendim yağlayabilirim