• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Sarışın GSI :]

VecTraTöR

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
881
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
bodysi ile jantlarıyla gayet uyumlu bir araç bence tek gözüme batan kısım kaput ve logo oldu onun dışında çok ii çalışıldığını düşünüyorum :alkis:

25434401fullzp2.jpg

25434402fullxc3.jpg

25434403fulldr9.jpg

25434404fullxz9.jpg

25434408fulljd2.jpg
 
Evet hiç fena değil.Emre sen yaparsın, bunun jantları siyah olsa nasıl olurmuş acep?
 
çok janjanlı olmuş yaaaa

nerde bincezki buna

buldukda bunuyoruz:):)

güzel araba eline saglık...
 
Çİzgisi hoş..
 
süperrr olmuşşş
 
bu araba olmuş usta! ama sarının farklı tonlarında olsaymış daha süper olurmuş bence!!!
 
güzel gerçekten yapanların ellerine sağlık
 
Evet hiç fena değil.Emre sen yaparsın, bunun jantları siyah olsa nasıl olurmuş acep?
abi evde olsam yaparımda okul başladı döndüm Zonguldak'a malum fatoş yok :) gidince sözüm olsun ama :]
 
super olmus ozellikle badykiti cok guzel uymus
 
Güzel olmus...
 
Geri
Üst