şanzımanda kırık dişli parçası

Bulent SARI

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,015
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
38
Arkadaşlar yeni aldığım vectra yı bugun sanayiye yağını değiştirmeye götürdüm aracım çok yakıyordu orginal olan çift tırnaklı bujileri tek tırnak yaptılar hava filitresi değişti yağ filitresi yağ komple değiştirdiler birde şanzımanı kontrol etmelerini rica ettim manyetik olan tapada metal tozları ve ufak bir metal parçası yapışmıştı usta dedi bu hemen hemen hepsinde çıkıyor yağıda azdı eklettirdim.Önerileri şu oldu pati çektirme çok zorlama dediler birde şanzımanda giderken herhangi bir ses yok sadece bazen geri vitese zor geçiyor diğerleri gayet güzel geçiyor tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum.
 
istavrus dişlileri kırılıyor olabılır alt karterı acıp bakmak gerek
 
Dediğiniz gibi açılmadan anlaşılmayacak galiba .
 
banada ustam öle dedi açmadan bilemeyiz dedi
 
Oncelikle sanzumanin inmesine gerek Yok Istavroz disliniz sanzumanin altindan Aks uclari cikarildiktan sonra Rhataca alinir.
Istavrozun icine bakilir buyuk olasilikla oradan cikacak.
Ses yok yada sorunsuz gidiyor demek gercekten yanlis Ileride cok daha agir bir durumla karsilasip arabanizin veya kendinizin yada aileninizin canini riske atmayin .

TEK TIRNAK BUJI OLAYINDA BIR YANLISLIK VAR Garage ankara westi555 nickli HAKAN beye DANISIN
 
istavrus die bi dişli türü olduğunu yeni duyuorum..istavroz olmasın..
tamam abı özur dılerım:rolleyes:
 
Aracı komple bakıma soktuğumda dediğiniz gibi şanzımanı indirmeden alt kapaktan galiba kırık dişlileri tespit ettiler ufak olan dişli kırılmış parçayı manyetik tapa tutmuş eğer tutmasa yukarıda bi yere girseymiş şanzıman baya bi masraf açarmış bide tek tırnak olayını tam anlamadım ama aracımda epidir tek tırnak buji kullanıyorum sıkıntı yok yakıt olayı ise gayet iyi düzeyde
 
Aracı komple bakıma soktuğumda dediğiniz gibi şanzımanı indirmeden alt kapaktan galiba kırık dişlileri tespit ettiler ufak olan dişli kırılmış parçayı manyetik tapa tutmuş eğer tutmasa yukarıda bi yere girseymiş şanzıman baya bi masraf açarmış bide tek tırnak olayını tam anlamadım ama aracımda epidir tek tırnak buji kullanıyorum sıkıntı yok yakıt olayı ise gayet iyi düzeyde

Arac Lpg limi buyuk ihtimalle lpg adina o bujileri Tercih ediyorlar. Tabi mantik araba sadece duzgun yurusun az yaksin mantigi

forumda westi555 nickli arkadasimiza lutfen olmasi gereken bujinin ne oldugunu ve sizin araciniza takilan bujilerin ne oldugunu mumkunse irtibat kurup ogrenir iseniz size gerekli aciklamayi yapacak.
Arabanin performansinin daha yukarida seyredicegine inandigimdan bu :)
 
Banada daha önceden tektırnak bujiyi önermişlerdi ama çift tırnak taktırmıştım. Tektırnakta yakıt düşermi artıları ne olur lpg de?
 
Geri
Üst