Sabah ilk çalişma

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bako
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

bako

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
116
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
vectra b 96 cd otomatik sabah ilk çalıştırgımda 1-2 dakika motoru ısıtıp hareket ediyorum ama araba gaz yemiyor aynı vites yanındaki kar butonuna bastıgımızda oldugu gibi dikkatimi çeken kar butonuna bastıgımda lambası yanmıyor arabayı stop edip tekrar çalıştırdıgımda normal devrinde gidiyor hereket etmeden önce kar butonuna bastıgımda lambasıda yanıyor bastıgımda sönüyor acaba dılşardaki soguk havayı algılıyan ve yerde kar buz oldugunu düşünen bir sensör vb birşeymi var yoksa arabada arızamı var
 
kar butonuna bastığınızda otomatik şanzıman birinci viteste değil ikinci viteste kalkış yapar,çekiş çok düşüktür doğal olarak,fakat karlı buzlu yollarda patinaj çekmessiniz kalkarken,yani normal kuru veya yağmurlu yolda kullanmamalısınız..

2. viteste kalkış yapmak patinajı tekerleklerden debriyaja veya otomatik şanzımanda plakalara taşır..gereksiz yere kullanmak iyi değil yani..
 
kar butonuna bastığınızda otomatik şanzıman birinci viteste değil ikinci viteste kalkış yapar,çekiş çok düşüktür doğal olarak,fakat karlı buzlu yollarda patinaj çekmessiniz kalkarken,yani normal kuru veya yağmurlu yolda kullanmamalısınız..

2. viteste kalkış yapmak patinajı tekerleklerden debriyaja veya otomatik şanzımanda plakalara taşır..gereksiz yere kullanmak iyi değil yani..
ben olanı söyledim d ile kalkış yapıyorum çekiş düşük oluyor kar butonuna bastıgımda yanmıyor aracı stop edip çalıştırdıgımda araç normal devrinde gidiyor benim sıordıgum farklı bir sensörmü var
 
eger sorunsa sorunun çözümünü bilen kimse çıkmadı sorun degilse aracında bu şekil bir davranışı olan olmadı galiba
 
hava şartlarını algılayan bir çok sensör var,manifolttan giren havanın ısısını ölçen ve ecuya gönderen en önemlisidir,bu sensörden ve motor suyu sıcaklık sensöründen gelen sinyaller ecu nun yakıt karışımını ve rölanti devrini ayarlamasını sağlar..

eğer soğukken ecu yanlış bilgi alıyorsa motora bir miktar fazla yakıt göndermez, ısına na kadarda çekiş çok düşük olur..
 
hava şartlarını algılayan bir çok sensör var,manifolttan giren havanın ısısını ölçen ve ecuya gönderen en önemlisidir,bu sensörden ve motor suyu sıcaklık sensöründen gelen sinyaller ecu nun yakıt karışımını ve rölanti devrini ayarlamasını sağlar..

eğer soğukken ecu yanlış bilgi alıyorsa motora bir miktar fazla yakıt göndermez, ısına na kadarda çekiş çok düşük olur..

sanırım yanlış bilgi gönderiyor ya sensör varsa o devreye giriyor 2. çalıştırmada devred ışı kalıyor
teşşekür ederim bilgiler için
 
yazdıklarınızdan tam anlaşılır değil ama ben sizin vites konumunda sorun olabileceğinide düşünüyorum..otomatik vites pozisyon şalteri arızalı ise araç devamlı 2. viteste kalkmaya çalışabilir ve motor çekişi zayıfmış gibi hissedersiniz..

bence işin erbabı bir serviste deneme sürüşü yaptırın,en azından 1. viteste mi kalkış yapıyor şanzıman bunu onaylayın,zira bu şekilde 2 de zarar görür sürekli dur kalk yapan şanzımandaki ilgili parçalar..
 
yazdıklarınızdan tam anlaşılır değil ama ben sizin vites konumunda sorun olabileceğinide düşünüyorum..otomatik vites pozisyon şalteri arızalı ise araç devamlı 2. viteste kalkmaya çalışabilir ve motor çekişi zayıfmış gibi hissedersiniz..

bence işin erbabı bir serviste deneme sürüşü yaptırın,en azından 1. viteste mi kalkış yapıyor şanzıman bunu onaylayın,zira bu şekilde 2 de zarar görür sürekli dur kalk yapan şanzımandaki ilgili parçalar..
hafta sonu baktırıyım havalar 2-3 derweceye düştügünden beri böyle oluyor
 
Geri
Üst