• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Rüzgarlık spoiler egzoz ucu

dreamofice

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,624
Tepkime puanı
3
Puanları
0
Yaş
46
Bugun sanayiye giderek arka spoiler ruzgarlik ve egzoz ucu icin anlastim , spoiler icin fiber 180e tek taragli cift basli krom egzoz icende 150 ye anlastim siparis verdik haftaya takilacak umarim guzel olur.egzoz ucu bir tane vardi ama yuvarlak oldugu icin pek hosuma gitmedi yassi siparisi verdim; arwcin arkassi sn Rec'in araci gibi olacak:)
 
Ynt: Rüzgarlık spoiler egzoz ucu

şimdiden hayırlı olsun.  :)
Egzozla birlikte difüzör düşünüyor musunuz, yoksa difüzörsüz sadece egzoz uygulaması mı yapılacak? 
 
Ynt: Rüzgarlık spoiler egzoz ucu

Tskr , dusunmeli miyim:) ne oldugunu bilmiyorum gerek var mi dedim ustaya yok dedi ne ise yariyor bu difuzor?
 
Ynt: Rüzgarlık spoiler egzoz ucu

dreamofice link' Alıntı:
Tskr , dusunmeli miyim:) ne oldugunu bilmiyorum gerek var mi dedim ustaya yok dedi ne ise yariyor bu difuzor?

Difüzör aşağıdaki fotoğrafta mavi ile çevrelediğim kısım.  :)
Görsellik dışında başka bir işlevi yok. Genelde egzoz modifiyesiyle birlikte difüzör değişimine de gidilir, o yüzden sordum.  :)
Ama sade bir egzoz uygulaması yaptıracaksanız çok da gerekli değil.  :)


xRbDba.jpg
 
Ynt: Rüzgarlık spoiler egzoz ucu

1.4 turbolardaki egzozda difuzor yok degil mi sanirim o kismi keserek yapiyorlar yani alt tamponu kesiyorlar enim istedigim o sekilde ama kesilmesi sonradan problem yaratir mi bilmiyorum , rec arkafasin aracinda difuzor yok o zaman degil mi alt tarafi keserek egzoza yer acmislar galiba , sizin resimde oaylastiginiz aracta cift tarafda giris var ben tek terafa uc taktrcam bu durumda gerek vsr mi?

  kas yapayim derken goz cikarmayayim anlamadgm bir konu o yuzden soruyorum sizce nasil yapmaliyim
 
Ynt: Rüzgarlık spoiler egzoz ucu

Hayırlı olsun şimdiden, egzoz uygulaması yaptıracaksanız kesinlikle tamponu kestirip o şekilde uygulatmanızı öneririm (TURBO'lardaki gibi)
Geçtiğimiz hafta bir Astra görmüştüm sonradan egzoz uygulaması yaptırmış tek taraflı, ancak tamponu kestirmeden yapmış felaket görünüyordu...Egzoz sanki emanet gibi tamponun altında duruyordu.
 
Ynt: Rüzgarlık spoiler egzoz ucu

Teskr ; ben daha oyle istiorm tamponu kestirince difuzore gerek kalmiyor degil mi? Turbolardakinde tampon kesik ve difuruzor yok anladgm kadaryla.
 
Ynt: Rüzgarlık spoiler egzoz ucu

Ben arkadaşa telefondan yardımcı olacağım nasipse... Uygulama şöyle olacak:

Orijinal difüzör (aracın kendi üzerindeki yani), alınan egzosa göre kesilecek, kesilen kısma fitil geçirilecek ve düzgünce egzost tutturulacak.

Kesilmiş ve fitil uygulanmış orijinal difüzör:

[img=800x450]http://imageshack.us/a/img442/3756/dsc00021hg.jpg[/img]

Bitmiş uygulama:

[img=800x450]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd....3204_10151565688546322_1257902582_o.jpg[/img]

Maaşallah deyin ama :)
 
Ynt: Rüzgarlık spoiler egzoz ucu

dreamofice link' Alıntı:
1.4 turbolardaki egzozda difuzor yok degil mi sanirim o kismi keserek yapiyorlar yani alt tamponu kesiyorlar enim istedigim o sekilde ama kesilmesi sonradan problem yaratir mi bilmiyorum , rec arkafasin aracinda difuzor yok o zaman degil mi alt tarafi keserek egzoza yer acmislar galiba , sizin resimde oaylastiginiz aracta cift tarafda giris var ben tek terafa uc taktrcam bu durumda gerek vsr mi?

 kas yapayim derken goz cikarmayayim anlamadgm bir konu o yuzden soruyorum sizce nasil yapmaliyim

Tek taraftan çift çıkış olacaksa bence Recai'nin uygulamasında olduğu gibi bir yol izlenebilir.
Bu arada tampona da herhangi bir müdahale söz konusu olmayacaktır. Fabrika çıkışlı araçlarda mat siyah olarak görünen plastik kısım yani difüzör kesilir ve o şekilde montaj yapılabilir.
Zaten Recai yardımcı olacağını belirtmiş. Bence de o şekilde yaptırıp, difüzöre para (150-200 TL) harcamayın.  greatt
 
Ynt: Rüzgarlık spoiler egzoz ucu

Recainin dedigi gibi bir usta buldum simdi difuzoru kesip fitilleyip yapacak 200 fiyat verdi , pazartesi yaptrcam tavan spoilerinida cuma takticam recainin araci cok begenmistim kopyaliorm aynisini:) yardim icin tesekkrler arkadaslar.
 
Geri
Üst