Merabalar bu konu daha önce farklı konularda konuşulmuştu ama tek başlıkda tartışmak istedim
bende 3.5 luk eibach yay var açıların değişeceği için rot ayarı yapmak istedim 2 yere gittim rot ayarı için ne yapıldığına dikkat ettim rot kollarındaki somunları yatay yönde sıkıp gevşeterek direksiyon miline eksenine göre sapma yaratıp dengeye getiriyorlar. benim bildiğim bu caster açısı. camber açısı önden bakıldığındaki lastik in dikeyle yaptığı açı bu açı ne olacak diye sorduğumda aldığım cevap opel servisleri dahil bu açı bunlarda değişmez sabit kalır oldu. Arabamın dengesinde bi sorun yok gibi denemek için 90-100 km ile giderken frene asıldığımda araba sola sağa kaçmıyor. bahsettiğim kamber açısı için şu anda bulamadım ama bi aparat görmüştüm bi sitede. sormak istediğim rot ayarı ile ilgili tecrübeleriniz neler?
bende 3.5 luk eibach yay var açıların değişeceği için rot ayarı yapmak istedim 2 yere gittim rot ayarı için ne yapıldığına dikkat ettim rot kollarındaki somunları yatay yönde sıkıp gevşeterek direksiyon miline eksenine göre sapma yaratıp dengeye getiriyorlar. benim bildiğim bu caster açısı. camber açısı önden bakıldığındaki lastik in dikeyle yaptığı açı bu açı ne olacak diye sorduğumda aldığım cevap opel servisleri dahil bu açı bunlarda değişmez sabit kalır oldu. Arabamın dengesinde bi sorun yok gibi denemek için 90-100 km ile giderken frene asıldığımda araba sola sağa kaçmıyor. bahsettiğim kamber açısı için şu anda bulamadım ama bi aparat görmüştüm bi sitede. sormak istediğim rot ayarı ile ilgili tecrübeleriniz neler?