- Katılım
- 30 Mar 2010
- Mesajlar
- 6,083
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaşlar , arkadasımın peugeot 307 sının iç kısımdaki fan ı .. yani klımayı acdıgımızda devreye gırıyor fakat fan üflemiyor menfezlerden ıcerı hıc bır modda .. Servıse sorduk 200 lıraya fan rezıstansı degısmesı lazım dedı, belkı daha ucuza ayarlarız diye düşündük.. İstanbul anadolu yakasında yada avrupada olabılır ..Tanıdııklarınız vs var mıdır ? Tesekkurler ..