rektefiye sonrası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan brathard
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hocam gömlekte sertleşme nedir ya ilk defa duyuyorum.her neyse motorda sekman degisimide dahi motor yapan tornacilara usta motoru baktirir gomlekler kumpasla olculur edilir sorun varsa gomleklerde islem gorur.sizin ustanız hatalı bir teshis sonucunda 2 defa motorun acilmasina sebep olmus deneme yanilma gibi.gomleklerin degismesine gerek olup olmadigida net degil gibi.
Neyse Bu asamada sizin gomlek varsa piston parasi ve SADECE gomlegin motora yerlestirilme isciligi haricindeki hicbir masrafi odememeniz gerekiyor.kendi hatası

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
merhaba arkadaşlar, aracı komple rektefiyeden sonra 6.500 km yol yaptım daha yağda eksilme gibi bir durum yok, yağın renginde bile bozulma yok sonunda düzeldi :) yapılan masraf 850 tl parça 500 tl rektefiyeci tuttu tabi parça arasında baskı balatada vardı 130 lira gibi bişeydi toplamda 1.350 tl masraf oldu, önceki yarım rektefiyede 750 tl parça tutmuştu bunun 250 gibisi aynı parça sökülünce kullanılmadığından değiştirildi toplam harcama yakinen 2 bin TL, şimdi bir tavsiyede bulunacağım arabasına yeni yağ koyupta 3.000 km olunca (binde olabilir ama ilk konulunca daha çok gidiyor) yarım litre eksiltip ve yağ ekleyip, sonra her 1.000 km de bir yarım litre eksiltiyorsa yani 7 binde yağ değiştirip 2,5 litre yağ ekleyen varsa çözümü katkı maddesinde, yağda, sürüşte, sakın aramasın ben 4 sene aradım bulamadım ve 4 senede 2 bin liralık yağ takviyesi yapmışımdır :) bu arada çekişte gidişte fark oldu mu diye sorar gibisiniz, sadece arabanın sesi azaldı yağ yakması kesildi, yoksa eşek aynı eşek :maden:
 
geçmiş olsun. 130 tl'ye baskı balata hangi marka aldınız hocam?
 
Geri
Üst