duruma göre sallayabilirsinde sallamayada bilirsiniz....
eğer yağın çoğunluğunu segmanlardan yapıyorsa bir süre sonra segmanların silindirde fatura yapabilir,haliyle ozaman motor yapılacağı zaman işlemleri daha ağır olacaktır...
bu şekilde piston-silindir istemeyecek ama öteki türlü ciğeri sökülecek...segman ve ve valf lastiklerini iticileri değiştirirsin,orjinal ayarında makina
fıtık ameliyatı gibi düşün,bekledikçe pörtler acısı sonradan daha ağır çıkar,amelyat izi fazla olur,ama farkedince amelyat olursan kullanılan yamada az olur kesiğide
eğer yağın çoğunluğunu segmanlardan yapıyorsa bir süre sonra segmanların silindirde fatura yapabilir,haliyle ozaman motor yapılacağı zaman işlemleri daha ağır olacaktır...
bu şekilde piston-silindir istemeyecek ama öteki türlü ciğeri sökülecek...segman ve ve valf lastiklerini iticileri değiştirirsin,orjinal ayarında makina
fıtık ameliyatı gibi düşün,bekledikçe pörtler acısı sonradan daha ağır çıkar,amelyat izi fazla olur,ama farkedince amelyat olursan kullanılan yamada az olur kesiğide