• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Radyoyu açınca sol hoparlörden ses gelmiyor !

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan scuf
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

scuf

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
159
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar bugun farkettim bunu , kaset adaptörü almıştım arabaya taktım gayet güzel ses veriyordu ama soldaki kolonlar ses vermiyormuş rastgele arabanın içini temizlerken oralardan ses gelmediğini farkettim , radyoyu açayım dedim belki sorun kasetttendir ama radyoyu açıncada gelmedi çızrtı sesi var ama ses gelmiyor sol arka ve ön deki hoparlörlerden sizce sorun nerde olabillir 2 sinden sorun olamaz heralde bi yerde bağlantı hatasımı var acaba ?
 
orjinal teyipse ses açma tuşunu kendinize çekip sağ sol balansını ayarlayabilirsiniz
 
çok saol ustam, sayende bir dertten daha kurtulduk , balans ayarı sağ hoparlöre verilmiş , 2 sinede ayarladım şimdi 2 kat daha fazla ses geliyor , tekrardan çok saol ..
 
Son düzenleme:
rica ederim ustam
 
çok saol ustam, sayende bir dertten daha kurtulduk , balans ayarı sağ hoparlöre verilmiş , 2 sinede ayarladım şimdi 2 kat daha fazla ses geliyor , tekrardan çok saol ..


2 kat daha fazla ses :) güzel......:kop:
 
orjinal teyipse ses açma tuşunu kendinize çekip sağ sol balansını ayarlayabilirsiniz
Ustam selam aleyküm Aracım opel d kasa corsa 2013 essentina paket aracımda Bluetooth’ tan bağlanıp müzik açınca müzik beraberinde hoparlörden cızırtı geliyor bazen oluyor her zaman değil sebebi nedir bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🫶
 
Geri
Üst