Radyatör Peteğinin önünü karton v.s. ile kapatmanın sakıncası varmı???

termometre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
266
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Evet arkadaşlar, bu konuyu açmadan önce bahsettiğim gibi kalorifer ve hararet ibresinin hep 80 derece civarlarında olması gibi sorunlarım vardı. 2 radyatörcüye götürdüm, termostatı açık kalmış galiba dedim ancak onlar termostat sağlam peteklerde sorun olabilir sökmek gerek dediler. Pek de mantıklı gelmedi ve 2 gün önce aracımın bakıma girdiğinde termostatı söktürdüm ve kontrol ettirdim, servisim iyi aslında çok az kaçak var, değişime gerek yok dedi ancak ben değiştirmekte ısrar ettim, orijinalı 30-35TL civarı imiş sanırsam, daha kaliteli bir marka bulduk (görünümden de kalitesi belli oluyor 60-70 TL idi yanlış hatırlamıyorsam) onu taktırdım ve 2 gün boyunda gözlemledim.

Aracım dış hava sıcaklığı 7-8 derece iken 1-1,5 km arasında LPG ye geçiyor ve, Ş.içine girmeden ana yoldan gittiğimde ise 3-4 veya 4-5 km de ibrenin tam 90 derecede olduğunu ve geçmediğini farkettim, Ş.İçinde de fan devreye giriyor ve normal ısı değerlerinde çalışıyor...

Kalorifer ise artık bırakın ısıtmayı yakıyor resmen:D...

Artık Radyatörü kapatmama gerek kalmadı, bu haliyle çok memnunum... Bu sıkıntıyı yaşayan arkadaşlara da tavsiyem termostatı değiştirmeleri , ibre ortalarda iken ısıtmıyor ise de kalorifer peteklerini temizletmeleri..

Polen filtresinin takılışı çok dikkat istiyor, görünmediği için katlanabiliyor...

Aracın daha önceki sahibi taktırdığında polen filtresi katlanmış, özenmeden itilmiş sadece, ayağıma soğuk hava geliyordu... Polen filtresinin tam takılmasıylada bu sorun çözüldü....

Vakit ayıran herkese çok teşekkürler...
 
Son düzenleme:
Üst