- Katılım
- 24 Eyl 2019
- Mesajlar
- 473
- Tepkime puanı
- 284
- Puanları
- 63
Arkadaşlar merhaba,
Başıma ilginç bir olay geldi. Bilginiz olması açısından paylaşmak istedim. Dün kısa bir yolculuk yaptım. Aracı park edip uzaklaşırken radyatörün altından antifriz sızdığını gördüm hemen kaputu açıp baktım hortumlar sağlam. Radyatörün çıkışına bağlı hortumun bağlantı noktasından sızdırdığını gördüm. Yazın antifriz ve hortumu değiştirmiştim. kendi orijinal kelepçesini alan dar olduğu takamadım.onun yerine sıkmalı klasik kelepçe takmıştım. Ondan sonra yaklaşık 12.000 KM yol yaptım yazın hiç sorun yaşamamıştım. Sanırım, araç kapalı otoparkta , sıcak soğuk değişiminde kelepçe genleşerek gevşedi. Akabinde kelepçeyi sıktım bayağı gevşemişti. Bu olay dolasıyla, hiç üşenmeyip ne olursa olsun aracın orijinal kelepçesinden şaşamamak lazım ders oldu. Bu kış şartlarında şayet klasik bu şekil kelepçe varsa bir sıkın yada kontrol edin derim.
Başıma ilginç bir olay geldi. Bilginiz olması açısından paylaşmak istedim. Dün kısa bir yolculuk yaptım. Aracı park edip uzaklaşırken radyatörün altından antifriz sızdığını gördüm hemen kaputu açıp baktım hortumlar sağlam. Radyatörün çıkışına bağlı hortumun bağlantı noktasından sızdırdığını gördüm. Yazın antifriz ve hortumu değiştirmiştim. kendi orijinal kelepçesini alan dar olduğu takamadım.onun yerine sıkmalı klasik kelepçe takmıştım. Ondan sonra yaklaşık 12.000 KM yol yaptım yazın hiç sorun yaşamamıştım. Sanırım, araç kapalı otoparkta , sıcak soğuk değişiminde kelepçe genleşerek gevşedi. Akabinde kelepçeyi sıktım bayağı gevşemişti. Bu olay dolasıyla, hiç üşenmeyip ne olursa olsun aracın orijinal kelepçesinden şaşamamak lazım ders oldu. Bu kış şartlarında şayet klasik bu şekil kelepçe varsa bir sıkın yada kontrol edin derim.