- Katılım
- 7 Kas 2013
- Mesajlar
- 2,554
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 41
Pleksi Plakalık Yaptırdım Düşünen Arkadaşlara örnek Olsun 
[img=450x600]http://u1312.hizliresim.com/1j/v/vxjs3.jpg[/img]
[img=450x600]http://u1312.hizliresim.com/1j/v/vxjt0.jpg[/img]
[img=800x600]http://u1312.hizliresim.com/1j/v/vxjt4.jpg[/img]
[img=450x600]http://u1312.hizliresim.com/1j/v/vxjs3.jpg[/img]
[img=450x600]http://u1312.hizliresim.com/1j/v/vxjt0.jpg[/img]
[img=800x600]http://u1312.hizliresim.com/1j/v/vxjt4.jpg[/img]