• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Pleksi Plakalık APP Plaka ve Kapı Kolu Sticker Uygulamam...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mrt54
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

mrt54

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
2,554
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Arkadaşlar Aracımda Gün Geçmiyor ki Yeni Bir Değişiklik Yapıyorum. APP Plaka dedim ama Plakalar Cemiyet Mühürlü Trafikte Sıkıntı Durumu Yok!  Normal Bir fonta Sadece Bir Kaç Defa Daha üstünden geçilmiş ve kalınlaştırlımış font Arabaya aşırı olmayan ufak modifiyeleri seviyorum :) Kapı Kolu Stickeri ise Nette gezinirken Gördüm ve Hoşuma gitti aldım Her ne Kadar Opel ile bir alakası olmasada yazının hoş olduğunu düşünüyorum.. ve gelen tepkiler üzerine kendilerine elveda dedim mazide hoş bir seda olarak kaldılar  kahka536

Pleksi Plakalık ve Yeni Plakalarım

[img=800x600]http://i.hizliresim.com/0VEEm8.jpg[/img]
[img=800x600]http://i.hizliresim.com/4maabL.jpg[/img]
[img=450x600]http://i.hizliresim.com/JLQQnY.jpg[/img]
[img=450x600]http://i.hizliresim.com/zR00rY.jpg[/img]
[img=800x600]http://i.hizliresim.com/Gn99o2.jpg[/img]
[img=800x600]http://i.hizliresim.com/yd00LL.jpg[/img]
[img=450x600]http://i.hizliresim.com/6RJJ5P.jpg[/img]
[img=450x600]http://i.hizliresim.com/Rynno1.jpg[/img]

Kapı Kolu Sticker (Söküldü) Beğenmedik :)

[img=800x600]http://i.hizliresim.com/p466B0.jpg[/img]
[img=450x600]http://i.hizliresim.com/38EEYA.jpg[/img]
[img=450x600]http://i.hizliresim.com/W2771Y.jpg[/img]
[img=800x600]http://i.hizliresim.com/O2oo7Z.jpg[/img]
[img=800x600]http://i.hizliresim.com/A21150.jpg[/img]
[img=800x600]http://i.hizliresim.com/59DDMR.jpg[/img]
 
Ynt: Pleksi Plakalık APP Plaka ve Kapı Kolu Sticker Uygulamam...

Kardeşim MAşALLAH eline koluna ve bakış açına sağlık bence çok hoş olmuş  045thumbsup 045thumbsup 045thumbsup

farkını belli ediyorsun ;)
 
Ynt: Pleksi Plakalık APP Plaka ve Kapı Kolu Sticker Uygulamam...

ozgun88 link' Alıntı:
Kardeşim MAşALLAH eline koluna ve bakış açına sağlık bence çok hoş olmuş  045thumbsup 045thumbsup 045thumbsup

farkını belli ediyorsun ;)

Eyvallah Kardeşim Teşekkürler...

Ama Biliyosun ki Turpun Büyüğü Heybede  :D
 
Ynt: Pleksi Plakalık APP Plaka ve Kapı Kolu Sticker Uygulamam...

mrt54 link' Alıntı:
Eyvallah Kardeşim Teşekkürler...

Ama Biliyosun ki Turpun Büyüğü Heybede  :D

Sürpriz büyük heybe ağır :)
 
Ynt: Pleksi Plakalık APP Plaka ve Kapı Kolu Sticker Uygulamam...

Masallah. Kapi koluna sticker olayini ben begenmedim abi ama pleksi ve app cok yakismis.
 
Ynt: Pleksi Plakalık APP Plaka ve Kapı Kolu Sticker Uygulamam...

Aydn link' Alıntı:
Masallah. Kapi koluna sticker olayini ben begenmedim abi ama pleksi ve app cok yakismis.
Teşekkür Ederim Aydıncım Zaten Tepkilere Göre Bakıcam Akıbetine :D
 
Ynt: Pleksi Plakalık APP Plaka ve Kapı Kolu Sticker Uygulamam...

Murat gule gule kullan kardesim APP cok guzel yakisiyor arabaya bende istiyorum ama orjinal plakalari bagajda taşımak isime gelmiyor.
Kapi kolu sticker olmamis ama.
 
Ynt: Pleksi Plakalık APP Plaka ve Kapı Kolu Sticker Uygulamam...

BÜLENT link' Alıntı:
Murat gule gule kullan kardesim APP cok guzel yakisiyor arabaya bende istiyorum ama orjinal plakalari bagajda taşımak isime gelmiyor.
Kapi kolu sticker olmamis ama.

Bülent Abicim Söktüm Gitti Stickerları :)

Abi Bunlar Orjınal Plaka Cemiyet Mühürlü Zaten Artık Tek sadece Cemiyet Mühürü olduğu için sıkıntı yok adı APP plaka kaldı yoksa orjinal plaka çok absürüt bi yazı tipi olmadığı için cemiyet mühürlüyo
[img=800x600]http://i.hizliresim.com/8nYYN1.jpg[/img]
 
Ynt: Pleksi Plakalık APP Plaka ve Kapı Kolu Sticker Uygulamam...

Yaa öylede murat istanbulda killik yaparlar diye yaptirmadim.
Zaten benim eski plaka öyle bi yapismiski. Tamponla beraber geliyo.  012uhu
 
Ynt: Pleksi Plakalık APP Plaka ve Kapı Kolu Sticker Uygulamam...

B֜LENT link' Alıntı:
Yaa öylede murat istanbulda killik yaparlar diye yaptirmadim.
Zaten benim eski plaka öyle bi yapismiski. Tamponla beraber geliyo.  012uhu

Abi Hiç Sorma Aynı şey Bende de Oldu İnan Bi ara Bırakıcaktım Sökmeyi Tamponla Gelicek Diye Korktum.
Abi Zaten Yaptırdığım yerde Tek font bu var Cemiyet Mühür Basmıyor Bu fonttan başkasına :)
 
Geri
Üst