- Katılım
- 13 Haz 2011
- Mesajlar
- 264
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 39
Ynt: Plaka çerçevesi çıkınca....(teşekkür ederim Bülent abi)
şimdi siz öyle yazınca bir düşüncedir aldı gitti beni..
tomacco link' Alıntı:erg arkadaş bu kadar işlem yaptırdığı için haliyle ücret almamışlar.![]()
şimdi siz öyle yazınca bir düşüncedir aldı gitti beni..